Beastly film izle
IMDb: 5,0 Türkçe Dublaj

Yapıldıgı ülke:Amerika
Tür: Dram, Fantastik, Korku, Romantik
Yönetmen: Daniel Barnz
Senaryo Yazarı: Daniel Barnz
Senaryo (Kitap):Alex Flinn
Yapımcı:Michael Flynn, Roz Weisberg, Susan Cartsonis
Görüntü Yönetmeni:Mandy Walker
Müzik:Marcelo Zarvos
Vanessa Hudgens, Neil Patrick Harris, Mary-kate Olsen, Alex Pettyfer, Peter Krause, Erik Knudsen, Dakota Johnson, Lisa Gay Hamilton, David Francis, Gio Perez, Jonathan Dubsky, Justin Bradley, Karl Graboshas, Miguel Mendoza, Roc LaFortune

Filmin Konusu

Daha önceden Alex Flinn’in aynı isimdeki kitabından uyarlanmış olan filmin modern halini izleyeceksiniz. Konusuna değinecek olursak sürekli etrafındakileri küçümser tavırlar takınan oldukça da yakışıklı bir gencin elindeki tüm imkanları kaybetmesi çirkinleşmesi ve bu durumda hissettikleri yansıtılmaya çalışılmış. Ayrıca onun bu durum sonrası bir olgunlaşma süreci yaşaması bundan ötürü de iç güzelliğin aslında dış güzellikten çok daha önem arz ettiğini anlaması konu edilmiş.
×

Sorun Bildir

(sadece moderasyon tarafından görünecektir)

Video açılmıyor
Altyazı senkron sorunu
Ses ve ağız hareketleri uyumsuz
Diğer

Lütfen sayfada karşılaştığınız sorunları yazın.
Sorun giderildiğinde size belirttiğiniz e-posta adresinden geri dönüş yapılacaktır.

Facebook Yorum

Son Yorumlar

Spoiler Ekle

  1. özkan

    Harika bir film senaryosu izlediğimiz diğer filmlere hiç benzemiyor çok beğendim izleyin..

  2. ugly man

    +++++ very good…

  3. sevilen

    mükemmell bir filmdii bayıldımmm vakıt kaybı degıll tek kelımeyle superrrr

  4. betüll

    çok güzell ve anlamlı …

  5. burcu

    harika bir film gerçekten özelliklede kızlara tavsiye ederm ask diye buna derim bn…

  6. ezgi :D

    hayatımda izlediğim en güzel filmdi herkezinn izlemesini tavsiye ederim izliyenlere iyi seyirler…

  7. ebrar

    çok güzeldi izlenmeye deger bir film ama kısa ya keşke biraz daha uzun yapılsaydı ama yine de harika

  8. ali

    gerçekten olağanüstü ve etkileyici bir filmdi insan gerçek hayattada böyle örnekleri görmek ister arzu eder hele bir sahnesinde ne gördüğün önemli değil nasıl baktığın önemlidir mükemmel br laf bana göre admin kardeşim çok tşkler böyle bir filmi bizlerle tanıştırıp izlettiğin için

  9. burak

    izlenmesigereken en romantik filimlerden biri süper dunu bütün sevenlere tavsiye ederim

  10. merveee

    yok böyle bi film ya aglarken tebessüm ettim :) harıka bı fılm anlatılmaz

  11. Burak Ulusoy

    Asosyal bir insan olarak haftada ortalama 4 film izlerim , izlediğim nadir filmlerden biri bu filmdir. IMDB bu filme nasıl 4,8 verir anlamadım.

  12. Merve

    Gercekten güzel filmdi zaten vanessa hudgens oynuyor tavsiye ederim.

  13. zgee

    tam anlamıyla süppeerr hayatımda izledigim en güzel film diyebilirim.. aşk ve iç güzellik .)

  14. Barış

    Güüzeldii… anlamlı bir film

  15. Musti

    İzlemeye değer bir film özellikle aşk film lerini sevenler için ideal!! Teşekkürler güzel paylaşım

  16. buse

    muheteşem ötesiydi vanessa falan zaten başarılı bir oyuncu alex pettyfer de başarılı bir oyuncu çok değişik bir film tam bir aşk hikayesi müzikler flan hayatımda izlediğim en güzel filmdi

  17. yas

    Aslında film güzeldi, beğendim. Fakat IMDB’nin puanlamasına şaşmıyorum. Çünkü o kadar da güzel bir film değil. Çok film izlemeyenler için gayet hoş. :)

  18. nejla

    Çok güzel bir film izlemeye deger…

  19. ayşe

    çok süper ya

  20. cansu

    Kalbimi kırmak suya yazı yazmak kadar zordur. Kalbimi düzeltmek ise gece doğan güneşe dokunmaya benzer. Sen o suya yazı yazdın.Ş imdi güneşin doğmasını bekle cunkı kazanan aşk olduu :)(DIP NOT) FLM HARIKAYDII AŞK HERZAMAN KAZANIRR.

  21. busezbey

    kesinlikle mükemmel bir filmdi. tek kelimeyle harikaydı yani. açık ve net değil mi? öyle.

  22. ibrahim

    işte film budur ….!

  23. rabah

    güzell ve cirkin

  24. ferdii

    IMBD 4 vermekte çok haklı çünkü film orta derecede bir film. Açıkçası, fragmanı izledikten sonra daha güzel bir film izlemek ümidiyle geçtim ekran karşısına. Yine de güzeldi

  25. kenan

    so good!!teşekkürler

  26. havva volkan

    havva: harika film izleyin..

    volkan: sevgilim filmi beğendi. iyi gibi. sevgiliniz için oturup izleyebilirsiniz baylar.. sıkılmazsınız:)

  27. canan

    güzel ve çirkin masalının modern uyarlaması.dizisinide yapmışlardı.anlayacağınız masalımsı bir film..romantik,aşk filmlerinden hoşlananlara tavsiye ediyorum.

  28. aylin

    GuzeLdi yaa tatli bence :)

  29. özge

    çok beğendimmmm:):)

  30. furkan

    harika bir film :D

  31. yağmur

    masalsı, romantik film severlerin beğeneceğini düşünüyorum..tatlı bir film:)

  32. merve nur

    gercekten güzeldi(:

  33. buse

    gerçekten çok güzel bi filmdi herkese tavsiyeeee :):)

  34. hilal

    ben daha önce böyle birşey izledigimi sanmıyorum. vede evet izlemedim

  35. mehmet

    Çok güzel bir film izlemeye deger…

  36. Burak

    hayatımda izlediğim en güzel romantik film …

  37. melis

    evet filmi izledikten sonra gerçek aşk budur işte diyoruz.ama bence film biraz kendiyle çelişiyor verilmek istenen mesaj dış görünüş önemli değildir.fakat bayan oyuncu amerikanın en güzel yıldızlarından.kız bu kadar güzel olmasaydı çocuk böylesine delice aşık olabilecek miydi??

  38. ceyCey

    muhtesem bi filmdi….. yorumlara dıkkat edenlere duyrulur:):)

  39. didem çiçek

    ilkten sıkılabılecegınız ama sonrasında seyrıne kapılıp izlıyebılecegınız bır fılm olucak bence…. korku fılmlerıne bakın hıcbırınde aaa harıka bır korku fılmı denmemıs neden ? cunku hepsı sacma burdakı cogu yorum ya cok abartlı yada cok abartısız oluyo bence kendınız ızleyıp yorumu yapın yorumları okumadan tabı :)

  40. lala

    adamın kaşlarında arap alfabesi var neden yapılmış anlamadım?

  41. özge

    böyle aşka kim inanmasın ki demekki neymiş insan iç güzelliğe daha önem vermeli çünki o yüz yaşlanacak ama o ruh asla ynılmayacak ve o güzel kalıcak

  42. yasemin

    film çok ders verici hayatı güzel görmek bizim elimizdedir. Bu film izleince çok keif aldım siz de izlein.

  43. çınar

    muhteşem bi film harika dış görünüşe aldanmamak gerek insanda kalb önemli :D