Evdeki Düşman film izle
IMDb: 7,0 Türkçe Dublaj HD
Imdb Puanı:7.2/10Yapım:2009 ABD, Almanya, Fransa, KanadaTür:Dram, Gerilim, Gizem, Korku, PsikolojikYönetmen:Jaume Collet-SerraSüre:2 saat 3 dkGösterim Tarihi(Türkiye) :04 Eylül 2009Başrol Oyuncuları:Vera Farmiga ,Peter Sarsgaard ,Isabelle Fuhrman ,Jimmy Bennett ,Genelle WilliamsLeonardo Di Caprio'nun yapımcılığını üstlendiği filmin konusu süper bir şekilde akıyor ve filmin sonunda da bir sürpriz bekliyor. Filmi soluksuz izleyeceğinize eminim. 2009 gerilim-gizem vizyon filmi olan Evdeki Düşman ya da Orphan sizlerle.
×

Sorun Bildir

(sadece moderasyon tarafından görünecektir)

Video açılmıyor
Altyazı senkron sorunu
Ses ve ağız hareketleri uyumsuz
Diğer

Lütfen sayfada karşılaştığınız sorunları yazın.
Sorun giderildiğinde size belirttiğiniz e-posta adresinden geri dönüş yapılacaktır.

Facebook Yorum

Son Yorumlar

  1. marmara83

    1 uzerınden 10 super emege tesekkur
    not :yorum düzeltildi

  2. pınar

    sağol arkadaşım ya…filmi anltsaydn.Seyretmeden filmi öğrendik…

  3. helin

    kesinlikle mükemmel bir film.derilim ve korku filmi sevenlerin kaçırmamasını mutlaka izlemesini tavsiye ederim sürprizlerle dolu ve son derece sürekli.soluğunuzu tuturak izleyeceniz bundan daha iyi bir film olamaz bence..

  4. helin

    kesinlikle mükemmel bir film.gerilim ve korku filmi sevenlerin kaçırmamasını mutlaka izlemesini tavsiye ederim sürprizlerle dolu ve son derece sürükleyici.soluğunuzu tuturak izleyeceğiniz bundan daha iyi bir film olamaz bence..

  5. helin

    helin :kesinlikle mükemmel bir film.gerilim ve korku filmi sevenlerin kaçırmamasını mutlaka izlemesini tavsiye ederim sürprizlerle dolu ve son derece sürükleyici.soluğunuzu tuturak izleyeceğiniz bundan daha iyi bir film olamaz bence..

  6. emre

    gerçekten bu siteye hakkını vermek lazım

  7. ufuk

    gerçekden filmim
    n başında sonunda ne olacağını kestirmek mükün değil.sıradan bi aile filmi gibi başlıyor ama sonlarında herşey ortaya çıkınca şok oluyor insan.izlenebilevcek güzel bir gerilim

  8. ayşe

    şahaneeeeeeeeee

  9. lp

    izlenilebilecek bir film iyi kurgulanmış fakat şu bebeğe(max) silahla rol vermişlerya yazık çok yazık

  10. Dilan

    hayatımda izlediğim en berbat filmdi resmen zaman kaybı olduğuna inandım ..:-@

  11. coşkun

    Amerikan polisleri sağır galiba..
    2 el ateş ediliyor 10 mt mesafede koşup noluyor demiyolar ..

  12. theox

    ahhaa sonunu yazdırtmadıamaolsun izlemeye değmez diye yazıcaktım.. klasik evlatlık hikayesi en güzeli omen dir. bide klasik babysiter hikayeleri vardır böğh geldi

  13. deniz64656

    ya benim anlamadığım çocukları varken neden evlatlık alıyorlar????????????????????

  14. pptya

    ya film hiç güzel değildi saçma bence ilk başlarda problem çocuk junıor gibi onun korkunç hali:)))
    sonra kadın olduğu öğreniliyor falan psikopata bağlanmış bir film hiç gerilmedim ve korkmadımda izlerken iyikide sinemada izlememişim parama yazık olurdu valla.

  15. bıdık

    film güzeldi marmara 83 rumuzlu arkadaşımız bencillik yapıp filmi anlatmasaydı daha güzel olacaktı

  16. delicesine

    güzel bi film etkileyici max cok tatlı ama katılıyorum maxe silahla rol vrmek yanlıs

  17. volkan

    teşekkürler gerçekten mükemmel bir film

  18. fadik

    10 numara bi gerilim filmi herkese tavsiye:)))

  19. pnr

    ya marmara 83 iyi misin arkadaşım sen filmle ilgili böyle şeyler yazılır mı ya. iyiydi kötüydü de sus ne anlatıyosun filmi. tahammül edemiyorum böyle insanlara yaaa

  20. marmara 82

    marmara 83 arkadaşim burda filmi sadece sen izlemiyorsun
    filmin sonunu sölemene gerek var mı

  21. Nur

    Ne filmdi beee , bacak kadar boyuyla kız neler yaptı.

  22. john 110297

    it’s not bad guys you’re liar but thakns for you cause you watched this film :D

  23. sena

    ii demiş ya john film o kdr kötü deil bncede

  24. saban

    teşekkürler kız arkadaşımla gitmiştik onun yüzünden izleyememiştim film i

  25. selim

    SÜPERRRRRRRRRRRRRRRRR bi film ya filmin kapağını görünce saçmadır dedim yorumları okudum bakim nesini beğenmişler bunun dedim öyle izledim iyiki izlemişim arkadaşlar muhteşem bi film izleyin bence

  26. pnrmm

    çok saçmaydi

  27. hh

    sonlara doğru güzelleşti film

  28. esin toprak

    Enfes bir filmdi..Keyifle değil, gerilerek izledim.:)

  29. serkan

    guzel bır fılm.sıtede emeği gecenlere tesekkurler ınanılmaz guzel bır sıte

  30. kamil

    Değişik bir konu.Seyredin.

  31. dmt

    güzeldii..gerildimm:D bide tırstmm:D

  32. helin

    @Dilan
    bence sen filmden anlamıyosun

  33. müge

    vauvv harika bir flimdi.

  34. duygu

    marmaa 83 senin o gereksiz yorumun olmasaydı eminim filmden daha fazla zevk alırdım!!!

  35. fidan

    harıka bır fılm supperdı

  36. selçuk

    max cok tatlı yha güzel 10 numara bi gerilim filmi herkese tavsiye:)))

  37. RCP

    güzel kurglu ve harika bir sonu olan bir film. ama kadının hastalığı olan hipopituarism hakkında bir bilgi bulamadım. bilgi bulan olursa lütfen paylaşım.

  38. hakanural

    Filmin özellikle ikinci yarısı çok iyi. Esther’in hikayesi sıradışı bir şekilde karşımıza çıkıyor.

  39. özge

    değişikti
    ama zaman kaybı değildi

  40. elizabeth

    mükemmel değil ama cok da fena sayılmaz, izlenilebir.

  41. esin toprak

    (Hipofiz Ön Lob Hormonlarının Yetersiz Salgılanışı) Hipopitüitarizm, hipofiz bezinin hipofiz bezi hormonlarından bir veya daha fazlasını yetersiz miktarda salgılaması ile görülen bir rahatsızlıktır. Hastalığın adı Yunancada “altında” anlamına gelen hipo kelimesinden kaynaklanır. Bazı kişilerde kalıtsal olarak hipopituitarizme eğilim vardır. Diğer insanlar bilinmeyen nedenlerden dolayı bu hastalığa yakalanırlar. Ancak olayların birçoğunda nedenin belirlenmesi mümkündür. Bu durum bezdeki herhangi bir tümör nedeniyle ortaya çıkabilir veya ciddi bir kafa yaralanmasından sonra gelişebilir. Hipopituarizm bazı kadınlarda doğumdan sonra ortaya çıkar. çünkü hamilelik sırasında normal olarak büyümesi gereken bez öylesine fazla büyür ki, bunun için gerekli olan oksijen veya kanla verilen diğer maddeler vücut tarafından temin edilemez hale gelir. Daha sonra hipofiz bezi dokularının bir kısmı veya hepsi ölür.Hipofiz hormonlarının yetersiz salınımı çocuklarda cüceliğe neden olacaktır.

    En önemli bulgu büyümede yavaşlamadır. Bu yavaş gelişme çocuğun normal muayenelerinde doktor tarafından saptanacaktır Bu hastalık oldukça ender görülür. Akranlarından daha kısa çocukların çok azında hormon yetersizliği vardır.Cüce bir çocuğa büyüme hormonu enjeksiyonu yapılarak normal gelişimini sağlamak mümkündür. çocuk tedavi edilmezse erişkin ölçülerine ulaşamayacaktır. cinsel gelişimi de diğer hormonların normal miktarda olup olmamasına bağlıdır.

    (Özellikle RCP nickli arkadaşın dikkatine..)

  42. DuYGu

    spr yha muhteşem bişi walla bu filmin üstüne bifilm daha görmedim manyak bişi yha dehşet şekilde gusel olmuş

  43. mehmet

    gerim gerim gerildim ya bu nasıl bi senaryooo

  44. nesibe nur

    harbiden dehşet bişeydi bu yahu!! normalde ne korkarım ne gerilirim ama bu sefer harbiden gerildim abi..walla yapanların ellerine sağlık.hee bide yukarda bazı filmden anlamayan arkadaşlar zaman kaybı falan demişler,zamanlarını nasıl değerlendiriyolar walla çok merak ettim :)) filmden anlamadıkları burdan belli ya neyse kısaca film bi harikaydı :)

  45. arzu

    izlenmeye eğer bir film. gerçekten çok başarılı. tereddüt etmeden izlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum;)

  46. AYLA

    BENCE MÜTHİŞ Bİ FİLM AMA FAZLA KORKUÇ DİYİL BİRAZ DAHA KORKUNÇ OLSAYDI ÇOK GÜZEL OLURDU YİNEDE FİLM İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ :D

  47. swatt25

    arkadaşlar film konusu itibari ile biraz değişik olsada görüntü ve kurgulama saçma sapan bişeydi bunu bu kadar abartıp süper bir film diye niteleyenleri anlamıyorum. sıradan bir film işte hatta zaman kaybıda diyebiliriz.

  48. emre

    super bi filmmis herkesin izlemesini tavsiye ederim hic beklemedigim olaylar oldu sasırdımmm…:D

  49. smdkt

    vay be ne film ama xd helal olsn 33lüq karıya ama .d

  50. kokru

    film güzeldi.ama anlamadıgım şu 2çocukları var neden bir çocuk daha alma ihtiyacı duydular hala çözmüş degilim.negerek var3.çocuga.

  51. özlem

    gercekten çok güzell şok edıcı bır fılmdı izlenmesını tavsıye edrm:)))

  52. ylmz

    müthiş ellerinize sağlık

  53. selen

    easter gibi farklı görünmeye çalışmayın güzel filmdi işte her sahnesi sürükledi ne yani yalan yanlış tripli yazılar yazarak insanların kafasını karıştırıyosunuzzzzzzz

  54. gülümse

    ya bu filmden daha iilerinide gördüm. ama fena değil konu biraz farklı ama geneli aynı sadece evlatlık kızın sürecinde oynama yapmışlar o kadar klasik korku filmi yani.bu arada 2 çocuğu varken neden 3. istiyor bilmiyorum türkiyede olsa tayyibi dinliyo diyecem ama:)))

  55. bahri

    filmi izleyip begeniolar sonra begenmedim diolar bolelerine nankör denio!!!
    bide bazıları demiş nie 3.cocuguk alıolar kadının 3.cocugu karnında ölmüş onun acısını dindimek icin gibi bişey filmi dikkatli izleseniz anlarsınız

  56. edamli

    İzlenebilir bir film. Ama çocuklarla izlemeyin çocuklara izlettirmeyin derim ben. Siteye de tşklr…

  57. emmel

    bence super bır fılm sımdıye kadar segrettıgım en gerılımlı fılm tavsıye ederım hele yalnızsanız ısıkları acın:)

  58. dsds

    acayip sprdi. hayatmda bole flm grmdm

  59. napcan ismimi

    öncelikle şunu söyleyeyim bu filmden korkan,etkilenen korku filmi ne demek kesinlikle bilmiyor demktir. bana desenizki bu filmi bir cümleyle anlat sana şunu derdim
    “sezercik filmlerinin içinden komedi unsuru alınmış gibi bişey”

  60. tuba

    film güzelde bende 2 çocuğu varken 3. çocuk kısmı anlamadım çok saçma ve niye 9 yaşında kız alıyorsun bebeğini kaybettiysen bebek al canım al başına bela işte fena değil yani izlenebilir bence

  61. sude

    film kendini izlettirecek kadar gerilimli.ancak sıradan bir gerilim filmi.polisler türk polisi gibi olay bittikten sonra intikal ediyor olay yerine:) bi de böyle filmlerde anlamadığım senaryo evde sorun başlar,kadın atalım şunu evden der,adam sen delirmeye başladın der:) yahu değiştirsinler bu senaryoyu artık..

  62. aktas

    ya nasıl film izliyrsunuz anlamıyorum. film külturunuz olmadığı ordan belli. ben bi çok korku filmi izledim bir coğu vakit kaybı idi ve artık izlememeye karar vermişken di caprionun yapımcılığını ustlendiğini görunce izleyeyim dedim ve pişman olmadım cok da guzeldi. ve 3. cocupu sacma bulanlara guluyrm gercekten nasıl izliyrsunuz filmi?…

  63. sara

    filmi izlemedim ama arkilerim tavsiye ediyorlar kısmet olursa yrın birgün izkleyeceqim :)

  64. ceren

    alt yazılı ya filimmi izleyim yazılarımı okiyim

  65. özgür eylem

    kanaati acizanemce filmin akışı klasik bir son beklentisiyle (yine mi aynı olaylar,heba oldu saatlerim diye)korkutuyor ama çok iyi bağlamışlar tavsiye ederim.

  66. özgür eylem

    Dilan :
    hayatımda izlediğim en berbat filmdi resmen zaman kaybı olduğuna inandım ..:-@

    @Dilan
    beğendiğiniz filmlerden bir kaçını söylesenizde film kültürümüz artsa.

  67. Dou

    SÜPERDİ !

  68. tuğba

    müthiş bi film…bayıldım easterın gercek yası beni sok etti allah bizi easterlardan korusun:)

  69. mert

    baslangıcı omen serisi devamı intikam pesindeki dadı filmlerinin akısı ile aynı sonunun farklı bir biçimde baglanması ise filmi izleyenlerde saskınlık yaratabilir. izlenmeye deger

  70. ahmett

    sonunda dedigi süprize ba

  71. ahmett

    eshter yaramaz ben kadına bayıldım bi filmde ben cekmek istiorum o kadıdnla :D

  72. ahmett

    eshteri gecelım ben kadına aşık oldum cok manyak seksi hosuma gitti bi filmde ben cekıcem onunla :D

  73. trio_R

    basları sıkıcı gibi ama sonra guzellesiyo sonradan şok oluyosun :)

  74. semraa

    yaa arkadaşlar filmi beğenmiosunuz madem uğraşıp bide alta nie yorum yapıosunuz bende bunu anlamadım adam güzel film yapmş emek war enazından yaa yapmaın bukadar

  75. Beti

    filmin son sahnesini hiç begenmedim. Gerilim oluşturmak için zorlamışlar. Ayrıca sürpriz de çok saçmaydı… Kısacası beğenmedim

  76. BESTE

    GÜZEL Bİ FİLM… KLİŞE OLAYLAR SIRADIŞI ANLATILMIŞ ANCAK KORKU DEĞİL GERİLİM DALINDA Bİ FİLM

  77. gül

    haa bi de michelle pfeiffer ve harrison ford un oynadıı what lies beneath filmini de unutmamalı:)

  78. gül

    what lies beneath(gizli gerçek)filmi ve apocalyptica da mükemmel heyecan filmlerr

  79. pablo

    müthiş kurgu herkeze tavsiye ederim

  80. mustafa

    ulabuneiyi

  81. AYŞEGÜL VE SERCAN

    tekrar ben filmi hala ileyemedik çünkü ayşegül çok zeki oldunu iddaa etmekle meşgul

  82. mahmut

    gerçekten sürükleyici bir filmdi.ben çok beğendim.bu tarz filmler hoşuma gidiyor.film tavsiye eden varsa izlerim…

  83. ismet

    süpper bi film kesinlikle tavsiye ederim :))

  84. nur

    bence iyiydi..

  85. cagatay

    korku değil ama güzel bir gerilim filmi…bu arada sonunu daha güzel yapabilirlerdi…

  86. nilay

    film değişik ve güzeldi ama o küçük kadını niye kimse alt edemedi tabi kadında deli kuvveti var

  87. Aslı

    Harika bir film şiddetle tavsiye ederim. :D

  88. selin

    iğrençti tek kelime ile.
    tamamen vakit kaybı. yukarıda güzel diyen arkadaşlar bence güzel film izlememişler.

  89. busbus

    on numara bi flim tamamen zeka ürünü bu filme kötü diyenin anlını karışlarım sürekli film izlerim ama byle bi senoryayla karşılaşmadım bu filmi izlemeyen flim izledim demesin bence

  90. nilsu

    onerdiğim filmler :komedi gençler için ateşli gençlik korku yüksek tansıyon 140 ülkede yasaklanmıs aksiyon yüzüklerin efendisi romantik iyi sanslar çak simdi izledim filimin yorumu ise daha 5 saniye izledim biraz saçma geldi o yüzden baska bir film izlicem

  91. NUR

    kesinlikle müthiş bi filmdi.E Leonardo Di Caprio dan da böle bi film beklerdim zaten.herkese kesinlikle tavsiye edeceğim bi film.Gerilimi resmen damarlarımda hissettim yha o kadar mi olur!

  92. mell

    ya ama 3. part yok bi bakar mısınız :((

  93. mert

    cok güzel filimdi

  94. selinnn

    izlediğim en berbat filimlerden biriydi aptallar kızı engellemeyi bile beceremediler bu filme güzel diyenler bence kaliteli film hiç izlememişler

  95. selinnn

    selin :
    iğrençti tek kelime ile.
    tamamen vakit kaybı. yukarıda güzel diyen arkadaşlar bence güzel film izlememişler.

    kesnlkle katılıyorumm

  96. rose

    selin :
    iğrençti tek kelime ile.
    tamamen vakit kaybı. yukarıda güzel diyen arkadaşlar bence güzel film izlememişler.
    Bu gece Şu na karar verdim kesinlikle yorumları okuyum film izleyip izmemeye karar vermeyin… Bundan önce watchmanfilmini izledim bir tane kötü yorum yoktu fakat izlerken sıkıldım o bakımdan filmkolik biri olduğum için bana güvenin film güzeldi konu çok iyiydi real bir konu hayal ürünü değil film korku değil gerilimdi alt yazı sevmiyorum ama buna rağmen filmden etkilendim sürükleyici

  97. nagiss

    sonunda 33 yaşında çıkması ilginç sadece diğerleri herzamnki gibiydi

  98. ksay

    güzel bi film ama doğmamısı izlerseniz daaa guzel hemde korkunc tabiii zevkler ve renkler tartısılmazmıs xD

  99. duygummelek

    filim çok güzeldi

  100. BARAN_BARAN

    süper bi film keşke alt yazılı olmasaydı elinize saglık

  101. beyza

    tam anlamıyla harika bi filmdi.
    izlenmeye değer :)
    elinize sağlık.

  102. Film Manyağı

    Konu film ise son noktayı ben koyarım.Başlangıcı iyi.İlerleyişi çok iyi.Sonu müthiş.Sadece izle!

  103. Film Manyağı

    NOKTA

  104. buuzadamm27

    güzel bir filmdi izlenebilir emeği geçen herkese teşekkürler…

  105. aslı

    bukadar güzel bir kıza kötü rol yakışmıyo ama film güzel izlene bilir

  106. Lucas HSYN Toronto

    Gerçekten mükemmeldi gerilim-korku türünün son yıllardaki en iyi örneklerinden birisi.. Bu sene oscar alırsa şaşırmayın izlemek isteyenlere şiddetle tavsiye edilir.

  107. ertuğrul

    offff beee harika bir filmdi şiddetle tavsiye ederim

  108. onur

    çokkkkk müthiş bir filmdiiiiiiii harikaydıı 2. serisini de yaparlar kesin filmin sonundan o anlaşılıyor!!!

  109. ceylan

    izlemeye degdi tesekkürler

  110. kubilay

    şaka şaka :D süper ötesi bence harika

  111. fatos ertekin

    muthis derecede kaliteli, gercek, ve bir o kadar da berbat, igrenc, korkunc!…… bu gorduklerinden sonra insanin eve misafir dahi kabul edesi gelmez!…. merhametin manipule ve suistimal edilmesine verilecek en guzel canli- kanli! ornek…. zaten eve evlatlik sokan ya cok yalnizdir ya cok sinsi- sapik!… evlat edinenleride goruyoruz; unlu-unsuz fark etmez!… sonunda ya evliliklerini dagitip kiymetli yetimleriyle evleniyorlar, yada gizli metres!… insan; insanin kurdudur.. hele bu zamanda; hele bu lacka, degersiz deger sistemiyle yetisen bireylerle… bu gece uyuyamazsam, gayet normal… gercek oalamyacak kadar gercek!…. hayatin kendisi… igrenc bile olsa; kaliteli bir korku filmi…

  112. gamze

    kesinlikle çok iyi bir filmdi. gözlerimi kırpmadan izledim. teşekkürler.

  113. funda

    güzell film..

  114. prenses

    son zamanlarda izlediğim en sinir filimlerden biriydi…korku anlamında çok anlamsız…insanı sinir eden bir senaryosu var…sinir krizi geçirmek isteyenlere tavsiye ederim…

  115. tarikozturk

    Güzel bir film izlemeye değer.İzlerken ürktüm vallahi…

  116. nur

    her zaman kı aynı tarz filmlerden sıkılmıstık. iyi oldu. aslında bu filmi yorumları okuyarak merak ettim ve öle izledim.
    güzeldi…

  117. aylinnnnn

    gerçekten harikaydı ama o kıza uyuz oldum ya ne igrenç bişeydi o öyle mutlaka izlenmesi gereken bi film

  118. ilker

    Sonunda kaliteli bi korku bulduk galiba.Hadi izleyelim bakalım (tek başıma,karanlıkta ve kulaklıkla/korkudan kalbim sıkışmazsa o yorum yapan herkese tek tek cevap veririm haberiniz olsun) :D

  119. pesimistyaso

    ohaaaa buu nee laann böle bii sadist mi olurr.. film çook ii ama senaryoda eksiklikler var…

  120. duru

    Güzel bi film diyenlere katılmıycam. Adamın dengesini bozar bu film böyle senaryo mu olur? artık Kalbim yerinde değil sanırsam

  121. uğur

    esthere rolünü canlandıran kızdaki yeteneğe bayıldım. ilerleyen yıllarda erken şöhret bozmassa bir yıldız geliyor. süper bir film senaryoda iyiydi.

  122. yamur

    süpermiş yaa bayıldım resmen

  123. selçuk

    cidden çok süper bir film.

  124. seher

    yha sppr warya gerim gerim gerildim sonu sppr

  125. donjuan

    izleyebildim sonunda :) harika film, kıza uyuz oldum, bu kadar pislik olurmu insan.ama süper film…

  126. Ekin

    Fena değildi hormonal bozukluk ilginç bi konu idi fakat kadının 2 çocuğu varken üçüncüsünü evlatlık alması saçma idi. Her ne kadar engelli kızı ilgisiz bir oğlu olsada. Filmin sonuda biraz daha çarpıcı olabilirdi en azından adamın ölmesi gerekmezdi. Zaten sonu o kadar karanlıktıki pek bişey görünmüyordu.

  127. hüseyin

    güzel

  128. irem

    çok güzel bi film..farklı olmuş.

  129. arzuu

    hayatımda izlediğim en güzel filmdi..

  130. safis13

    tek kelimeyle muhteşem bi filmdi…beklenmedik bi senaryo ve son vardı izlemek isteyen herkese tavsiye ederim…

  131. ismail

    .kötü kız.(: bu dünyada bi allahtan bide ..kızlardan korkacaksın..(:

  132. gonca

    Site içi izlediğim filmlerinin hepsinin yorumlarını okurum hepsinde çok çirkin diyenler kadar çok iyi diyenler de olmuştur ama peki içinde çok iyi olan yokmuydu ya zevk meselesi yada filmden anlayamayanlar çok sayıda .. Basitçe filmi aşağılayanlardan nefret ediyorum .. Filmin konusu kurgulaması güzeldi bence hiç böyle bi konuda film çekildiğini bilmiyorum.. tabiki eksikleri var zaten korku filmi izliyorsanız aradaki bazı saçmalıkları görmezden geleceksiniz öyleki korku filmleri ödül almaz..

  133. eChe

    offf be daniel de yakışıklıdı yani xD

  134. melike

    filim güzeldi konusunu çok iyi işlemiş bir yapıt korku olarak bulmadım ama sürükleyici izlemeye deger tafsiye ederim emeginize saglık

  135. sez

    neler oluyor hayatta desek yeridir,gerildim valla fazla iyi niyette bozuyor insanı yani :)))

  136. korkumen

    psikomanyak bir film korku yok gerilim yok ama güzel bir film o kadının bedendeki hastalagından bendede vardı iyne oldum geçti kurgu diyenlere sesleniyorum huuuu

  137. korkumen

    Beti :filmin son sahnesini hiç begenmedim. Gerilim oluşturmak için zorlamışlar. Ayrıca sürpriz de çok saçmaydı… Kısacası beğenmedim

    evet gelilim oluşturmak için zorlamışlarda ben beyendim güzel filim gerilim yok korkuyok ama güzel film

  138. korkumen

    pablo :müthiş kurgu herkeze tavsiye ederim

    paplo kardeş bu filmde kadının hastalıgı kurgu deyil lütfen rica ediyorum bu hastalık bendede vardı

  139. eCe

    çok bağlayıcı süper bi film!

  140. batuhan

    bu film gercekten hayatimda bugune kadar izledigim en guzel gerilim filmlerinden biri.kimse kotu ya da vasat oldugunu iddia edemez.seneryosu o kadar guzel dusunulmus ki yani hayran olmamak elde degil.bu tarz film sevenlerin kesinlikle kacirmamasi gerektigini dusunuyorum…siteye tesekkur etmeyi bir borc biliyorum…

  141. Perry

    ya eline silah vermek maxe yanlıs diyonuzdaaa sanki bu film alice harikalar diyarında!! ( cok gzl bi film )

  142. Özgür

    Dehşet verici bir film insan izlerken ürperiyor

  143. isimsiz

    süper yhaa bayıldım

  144. buse

    o kızın piskolojisi kalmamıştır ya o küçük kıza yazık terbiyesiz irenc ve bi okadarda kötü bir fimdi izlemeye deymez okadar bekledim ama deymedi ya tek kelimeyle irennnnnnnnnnç ötesi irenc

  145. ALBERT

    güzel bir senaryo iyi bir oyunculuk 10/9 bir film bukadar yorum aldıysa vardır bir hikmeti,evli olanlar çocuklarına sıkıca bir sarılmışlardır, güzel bir film,web sayfasındakilere teşekürler yaşasın film izle sitesi

  146. serhat

    2009 yılında etkilendiğim 2 filmden biri diğeri tabiki avatar…

  147. rose

    bu ne şimdi,sıradan bir film…önce yorumları okudum,gayet iyi film diye düşündüm,ama izledikten sonra hiç te öyle değil..konu bilindik,senaryo eksik,ben çoğu şeyi anlayamadım(neden? anlamında)valla ben süprizi görmedim:)))son sahne oldukça karanlık bişey gözükmüyor,gerilim olsun diye tekrar sahneler..seyirlik

  148. oyalama

    haha 70. dk.dan sonra izlemek de yetiyo bence. tek eksik yanı buydu. onun haricinde kimsenin aklına gelmez böyle bi senaryo :)

  149. Merve

    Bence de güzeldi.Hiç olmazsa sıradan korku filmleri gibi değil.Sıradışı bi konusu varmış.İzlediğime pişman olmıycam filmlerden biri.Teşekkürler (:

  150. umut

    çok beğendim kesinlikle izleyin

  151. saithan

    herşey çok iyi güzel ama görüntü kalitesi cok düşük ve son partı hiç beğenmedim sonunu anlayamadım açıkcası..genel anlamda güğzeldi film teşekkür ederim

  152. büşRack

    film süprrr.benim tarzım tabi çok sevdim. bide bu filmden etkilenenler”23″ filmini seyretmeli umarım böyle cocuklar yoktur yoksa varmıdır:)?

  153. nane

    ben bu filmi hiç beğenmedim korku adına hiçbirşey içermiyodu.umduğumu bulamadım.iğrençlik üzerine kurulmuş.dehşet verici bir senaryosu var.

  154. rana

    bu filim 9 oscar almış mükkemmel ötesi diğer filimlere bin basar,

  155. berna

    süper bi filmdi hiç tahmin edilmeyecek bi sonuca baglanmış insanı şaşırtan bu sonuc filmi dahada etkileyici kılıyo o kızı bulup gebrtmek istiyorum:)

  156. nur

    konusu,oyuncuları vs hersy mükemmeldi sürükleyici bir konusu ve anlatımı var izlemeynlere tavsiye edeblrm..

  157. ferit

    ben bu hastalığı biliyomda bu hastalığa yakalananlar genelde pek güçlü olmaz ama bu kız mubarek 3 defa ayağa kaltıXD

  158. eda

    mükemmel ya süper filim ya sadece izleyin ve görün diyorım

  159. tayfun

    bune lan boyle kizi olduresim geldi bunun korku degil sinir kirizi gecirtir insana

  160. esmer

    süper filmmmmmmm etkilenmemek elde değil

  161. ceyhun

    yemin ederim çok sinirim bozuldu. adama çok acıdım ya :( hiç küfür etmezdim aslında ama , o şerefsiz kıza az bile … valla yanımda olsa duvardan duvara çarpardım o kızı ( neyseki bi film sadece :) ) ama yinede etkisinde kaldım ya :))) bu arada harika bi filmdi ama keşke mutlu sonla bitseydi , mesela adam ölmemiş olsaydı , tüh bee

  162. koray

    hey mıllet su berbat dıyen arkadasları merak edıyorumm nesınız sız yada nelerı begenırsınız merak etttımm

  163. melike

    sen filimin sonunu söylemişsin zaten izlemeye qerek kalmamış sayende….

  164. @silan@

    bence filmn başından çok sonundaki sürpriz güzeldi izlenmeye değer bir film gerçekten…

  165. cansu

    mükemmelll ötesiii yaaa 9 yaşında bi kıssss aslında 33 yaşındaaaa tek kelimeyle süperrrrrrrr

  166. atakan salbacak

    harika tammamen küçük bir kızın daniel i öldürmesine bayıldım

  167. al7im

    katil kız cocuk çok zeki ve insanların zaaflarını kullanarak onları kandırmayı başarıyor, sonra da istediğini almak için bir dizi cinayet işliyor. Senaryo çok akıllıca yazılmış, oyunculuklar süper, türünün en iyilerinden biri bence.

  168. seray

    süper bir film.merak uyandırıcı.tavsiye ederim

  169. ibocan

    @koray
    biz neyi mi beğeniriz bu filmler boş gidin siz aksiyon,macera,korku izlyeinde görün yani bu filmlerden bile süper ötesi bide zombili filmleri izleyin zombilere gülmekten kırılıp geçersiniz

  170. mutLu

    ne Esther’mış ya. :D

  171. nane

    görüntü kalitesi çok kötü olduğu için film zaten ordan gidiyor.ama yinede sürükleyici bir film denilebilir.

  172. esra

    gerçekten çok güzell sürükleyici filmdi…herkes izlesin…

  173. EsrarengizBiri

    Tek kelime ile iğrenç bir filim.Bununla beraber izleyiciyi geren değil sinir bozan bir film.Bunu izleyerek zaman kaybetmeyin bence bunun yerine aynı tarz bir film var onu izleyin hiç olmazsa insanı germiyor.Karanlık Su film adı iyi seyirler

  174. mor_peri

    hiç korkunç değil ama güzel sinir oldum kıza yha hiç 33 gibi gstermio güzel bir film izleyin derim.

  175. hande

    İNSANI İNANILMAZ GEREN, ÇOK FARKLI BİR SONLA BİTEN GÜZEL İZLENMEYE DEĞER BİR FİLM..

  176. zehra

    süper bir filmdi. sonlara doğru daha da güzelleşti .izlemeyenlere tavsiye edilir.

  177. Halibo

    Film güzel ve etkileyici.Tavsiye ederim bakmayın siz beğenmeyenlere yaşları tutmuyordur onların.Gerilim sevenler mutlaka izlesinler.

  178. fatos

    film çok harika özellikle psikolojik gerilim türü filmlerden hoşlanan kişiler için ideal ötesi bir film çünkü filmi izlerken hem çok geriliorsunuz hemde psikolojinizi alt üst edebilior.. benden söylemesi ;)

  179. kübra

    önceden izlediğim bir filmdi daha çok psikolojik bir film fazla korku unsuru yok ama yinede izlenmeye değer bir film izleyenler asla pişman olmaz..

  180. nazan

    gereksiz vakit kaybı bence.konusu oldukça sıradan.ve filmin finali durumu kurtaracakmış gibi dururken filmi daha da batırıyor.bence hiç izlmeyin.

  181. elif türkeri

    güzel sürükleyici bir film sonu çok üzücü bitsede neyse fazla tiyo vermeyelim izlenmesi gereken bir film asla zaman kaybı değil…

  182. meyra

    berbat bir filmdi case 39’un seneryosundan kopya çekmişler ama case 39 mükemmeldi bu filmde ise korku yok ve çok yavaş bu filme güzel diyenlerin aklından şüphe ederim deli saçması bir film

  183. bayan__x

    *****bir kaç defa izledim aralıklarla,senaryo ve oyuncular mükemmel.psikolojik gerilimden hoşlananların favorileri arasına girecektir.

  184. elif

    esther çok şerefsiz sürtük mal ona ii bakan bi aileye niye yaptıysa bunu nankör sürtükk o…

  185. dbsk

    bence sonu büyük bi süprizdi böyle filmlerden hoşlananlar için Joshua yi öneririm….

  186. MuraTarz

    Psıkolojık gerılımde Seven Ve Gızlı Gercek ustune fılm tanımam… Fılm Çok Yavas Ve Merak uyandırmıyor.. Vasat Bı fılm işte…

  187. korkumen

    psikopat sinir bozucu bir film korku yok gerilim yok hemen kaldırın

  188. emre arslan

    süüüüüüüüüüpppppeeeeerrrrrrrrrrr

  189. melek

    bu filim süper
    saten ben önceden de izledim ve evde 1,2 dk gerildim süper bi filim
    izlemenizi tercih ederim

  190. damla

    bu filmi 5 kere izledim hemde sıkılmadan..mükemmel bir film.

  191. ada

    bence herkes dikkat etmeli herkesi tanımadan samimi olmayın film süperdi gerçekten esther daha 13 yaşında ama süper bir oyunculuğu var tebrik ediyorum filmi yapanlara

  192. şerife

    flimin komusu güzel ama korku filmi deil arkadaşımla iddaya girdik kim korkcak die kimse korkmadı film bööögggggggggggggg

  193. petek

    çooook güzellll

  194. buğra

    kızım olursa adını esther koyucam :)

  195. ali

    çok güzel filim

  196. ali

    çok güzel filim ama çok korkunç. herkes ondan korkuyor.

  197. aleyna

    ben bu filmi çok önceden izlemiştim bu film bıkılmayacak türden ama tabi konusunu anlayana güzel

  198. tuba

    film süper ve de çok psikolojik bir sunum çokkk güzel

  199. Alice

    Olağanüstü…Aktı resmen film izlerken hiç sıkılmadım bi yerindede hiç öff demedim ben böyle filmleri seviyorum ya güzeldi yalnız adama üzüldüm.Kızın yaptığı son resmede ohaaa dedim var mı böyle bişey ya

  200. Özgecan

    lütfen birisi bana yardım edebilir mi ben bu filmi de izleyemiyorum
    neden acaba bilgisi olan var mı bana yardımcı olur musunuz…?

  201. admin

    flash playerinizi güncelleyin bu yüzden problem yaşıyor olabilirsiniz.

  202. fidan

    ya ortasinda pano gitmiyor

  203. doğa

    bence çok güzel ama o kızın öle yapması iyi olamamış filmi 2 kez izledim ve hiç sıkılmadım bilgisayardan izlemek daha keyifli yiğenlerime ve kuzenlerime izlettim hepsi baka kaldı korkunç olmadığı için 4 yaşındaki kuzenim enese izlettim

  204. rojda

    tek kelimeyle muhteşem şu ana kadar nasıl oldu da bu filmi izlememişim seyretmeyenler için söylüyorum mutlaka seyredin……

  205. babasultan

    perfect mükemmkulade bir film Allah canımı alsınki izleyin

  206. sabina

    akilli bi kiz vayyyyyyyyyy.super bi filim

  207. sabina

    vay o konusmamayan kiz super

  208. imparator38

    10 numara bir film gerçekten süper 10 üzerinden 10 emegi geçenlere teşekürler

  209. burak

    Film izlemeye değer