Gulliver’in Gezileri film izle
IMDb: 4.7 Türkçe Dublaj

Tür: Fantastik, Komedi, Macera, Aile
Yönetmen: Rob Letterman
Müzik: Henry Jackman
Süre: 1 saat 27 dk
Emily Blunt, Jack Black, Amanda Peet, Jason Segel, Billy Connolly

Filmin Konusu

Gulliver'in Gezileri izle, Gulliver'in Gezileri türkçe dublaj izle, Gulliver'in Gezileri full izle, Gulliver'in Gezileri hd izle - Gulliver araştırmacı gazetecilik yapmaktadır. Firma ondan Bermuda üçgeninin bulunduğu yere gitmesini ister orada Gulliver'in başına türlü türü işler gelecek gözlerini açtığında ise Liliput ismindeki bir adada olduğunu öğrenecektir fakat burası yaşadığı dünyadan çok daha farklı bir yerdir.Sinemalarda 3d olarak gösterime giren film IMDB puanı düşük olsada yinede eğlence ile izlenecek bir filmdir. İyi seyirler dileriz.
×

Sorun Bildir

(sadece moderasyon tarafından görünecektir)

Video açılmıyor
Altyazı senkron sorunu
Ses ve ağız hareketleri uyumsuz
Diğer

Lütfen sayfada karşılaştığınız sorunları yazın.
Sorun giderildiğinde size belirttiğiniz e-posta adresinden geri dönüş yapılacaktır.

Facebook Yorum

Son Yorumlar

Spoiler Ekle

  1. Ezgi

    çok güzeldi kesinlikle vakit kaybı değil herkese tavsiye ediyorum süperdi

  2. bayram yılmaz

    çocukluk yıllarımda bu hikayeyi severek okumuştum. film de çok güzel olmuş. yaşınız ellinin üzerindeyse bu filmi seveceksiniz. izleyin.

  3. cemil

    bende tavsiye ediyorum.güzel

  4. Selin

    altyazı yapanın emeğine sağlık ama o kadar iyi değil eksikleri var bazı yerler çevrilmemiş .çevrilse çok daha iyi olur .:)

  5. abdullah kaya

    katılıyorum harika bir film eğlenceli

  6. veli

    Süper bişi ya herkese tavsiye ederim:)

  7. JustSkil(sadece Beceri)

    Bencede çok güzel; {Sana Katılıyorum.. ezgi)
    İlk başta çok çocukça geldi ancak sonrada çok hoşuma gitti. Gerçekten izlemenizi isterim.İnşallah 2.cide çıkar :D:D:D

  8. Demir

    Çeviri baştan sağma ayrıntıya girmemiş aceleyle olmuş heralde 10 dk izledim çeviriyi gorunce bıraktım

  9. Ömer

    Evet Ezgiye katılıyorum gayet güzel bir film izlemekten buyuk keyif aldım

  10. Ömer

    film gayet güzel izlemenizi tavsiye ederim :)

  11. Cem

    Süper izleyin Bence sıkılmıştım izledim eqlendim :)

  12. ramazan

    demire katılıyorum türkce olsaydı daha güzel olurdu bence tam izlemeden 5 6 dk baktım ve kapattım ama hızlı yarıscı cok muhtesem insallah indire bilirim

  13. Elüf

    Süperdi, tavsiye ederiiiim :D

  14. orhan

    izlemdım daha arkadaşlar niye herkes ezgıye katılmış anlmadım:D siz kendınızı ifade edemıyormusunuz.izleyelim bakalım bende katılacakmıyım:D

  15. Alper

    orhana katılıyorum neden herkes ezgiye katılıyor kendi fikrini söylesin. hadi bakalım film nasıl :)

  16. gizem

    ezgiye katılan katılana:D:D:D bende orhana katılıyorum:D:D:D

  17. Onur

    Filme 10/8 çeviriye 10/3 veriyorum.

  18. utku

    evet ezgiye katılıyorum çok eğlenceli bir flim herkese tavsiye ederim

  19. Mello

    Film çok güzel ama çeviren arkadaş berbat çevirmiş , çoğu yeri atlamış .

  20. haydar

    silmi izlemedim ama arada kayip 40 dakika var filmi 127 dakika deniliyor. Zaten 5 vidyo yüklenmis bunun 4’ü 20ser dakikadan sonuncusu zaten bitis o da 6 dakika. Bence bütün bölüm olarak izleyin

  21. didem

    başrol oyuncusu jack black’dan dolayı beklentilerim yüksekti tabi sizinde takdiriniz ki hep büyük beklentiyle izlenen filmler hayal kırıklığı olur..bu sefer ezber bozan bir yapım olmuş..basit ama bi o kadar da başırılı bir yapıt..sürükleyici ve komik replikleriyle kesinlikle moralinizi yerine getircek.yetenekle bezenmiş film mutlu sonla biterek yüzleri sevindiriyor..tavsiyem şu ki eğer bu filmi beğerseniz izlemeyenler için kung fu panda yı öneriyorum.. iyi seyirler

  22. okan

    haydar arkadaşım filim 127 dakka değil 1 saat 27 dakka buda 87 dakkaya tekamül ediyo zaten filimde 87 dakka sadece laf olsun diye yorum yapma filim ise güzel eğlenceli

  23. okan

    haydar arkadaşım laf olsun diye yorum yapmışsın filim 127 daka yazmıyo 1saat 27 dakka yazıyo buda 87 dakkaya tekamül ediyo zaten filimde 87 dakka izlemeyenler için güzel eğlenceli bi filim

  24. okan

    @haydar
    arkadaşım bu filim zaten yazdığı gibi 87 dakka zaten orada da 1saat 27 dakka yazıyo buda 87 dakkaya tekamül ediyo filim güzel izlemeye değer..

  25. Eren

    arkadaşlar emeğe saygı bu film daha sinemalardan yeni çıktı,40 dakikanın olmaması gayet normal….

  26. melda

    bnc çok güzel bir filmdi ama bnc türkçe dublaj olmalı

  27. baki

    çok güzeldi herkese tavsiye ederim

  28. Ersan

    Gerçekten güzeldi.Günümüz uyarlaması çok daha zevkli olmuş.İçimizdeki çocuğun ölmediğini seyredince daha iyi anladım.Teşekkürler ;)

  29. cansuu

    minik insanlarrrrrrrrrr :) süperdi yaa herkese tavsiye ederimm izlemeyen kalmasın:))

  30. naz

    hariiikaaaa bir filim hurihuuuuu e şarkısı aşkı ve herşeyi mükemmel

  31. naz

    hariiikaaaa bir filim hurihuuuuu e şarkısı aşkı ve herşeyi mükemmel