Horton Hears a Who film izle
IMDb: 6.9 Türkçe Dublaj

Vizyon Tarihi: 18 Nisan 2008

Yapımı : 2008 - ABD

Tür : Animasyon , Komedi , Macera

Süre: 86 Dak.

Yönetmen : Steve Martino, Jimmy Hayward

Seslendirenler : Jim Carrey , Selena Gomez , Altan Erkekli , Isla Fisher , Şahan Gökbakar

Senaryo : Cinco Paul , Ken Daurio

Yapımcı : Bob Gordon

Filmin Konusu

Sevimli filimiz Horton etrafından gelen garip seslere kulak verir ve bir yardım çağrısı olduğunu anlar kendisi buna karşılık vermek istesede onu engellemek isteyen güçler olacaktır.
×

Sorun Bildir

(sadece moderasyon tarafından görünecektir)

Video açılmıyor
Altyazı senkron sorunu
Ses ve ağız hareketleri uyumsuz
Diğer

Lütfen sayfada karşılaştığınız sorunları yazın.
Sorun giderildiğinde size belirttiğiniz e-posta adresinden geri dönüş yapılacaktır.

Facebook Yorum

Son Yorumlar

Spoiler Ekle

  1. yagmur

    ailecek izlenecek harika bir film.

  2. izleyici

    yoruma bakarak izlicem inşaallah bahsettiğin gibidir..

  3. izleyici

    yes yes yes söylenildiği kadar var

  4. çetin

    Bayldım :)

  5. übeyt ümit (hergele)

    süper ailece izleyebileceginiz mükkemel bir film :)) cok begendim agaa :D

  6. TOLGA

    çok güzel

  7. süper

    harika sonu süperdi

  8. melih

    çok guzel bır fılm ızlemenızı onerırım.

  9. berfinsıla

    çok güzel bir aile filmi

  10. ezgi

    BENCE DE HARİKA HARİKALARIN ÖTESİ SÜPER BİR FİLM BN HAYATIMDA BÖLE GÜZEL VE SÖZÜNÜ YERİNE GETİREN BİR FİLM GÖRMEDİM HARİKLARIN ÖTESİ HERKESE ÖNERİRİM VE AİLE FİLM DİR HERKESE BÜTÜN ÇLCUKLARA ÖNERİRİM

  11. egemen

    çook güzlmiş valla bayıldım hem de komik:)

  12. yagmur

    wuawwwww sğperdi tek kelimeyle herkesin izlemöesini tavsiye ederim ark.lar gerçekten izlenmeye değer bir animasyon olmuş.ve anlayana biçok şey katar…admine sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum çok güzel bir site…

  13. gizem

    çok güzel mutlaka izleyin
    :D

  14. Hürkan

    bende bunun filmide var en az 10 kere izlemişimdir süper bi film hemde cok ders werio

  15. serdarsıla

    gerçekten güzelmiş yorumlara bakarak izledik kızımla iyi seyirler sizede ii eğlenceler :):):):)

  16. kelebek1=2

    çok süper2.inci ye izliyom ailecek izledik bizim benekle

  17. ertuğ

    bu sitede inanın 300 küsürr film izledim ama ilk kez yorum yapıorumm gerçekten muhteşem bir animasyonnn. ailelerin çocuklarına izletmelerinii tavsiye ederim.
    bazı büyüklerinde izlemesi lazım tabi. teşkler emegi geçen herkezee

  18. özlem

    süper bi filmdi..normalde bi filmi sonuna kadar izleyemeyen kızımla hiç bir dakıkasını kacrmadan izledik ve güldük..cok ders verici izlenmesi gereken bi animasyn olms..tebrıkler

  19. elif

    cok güzel harika olmus

  20. aleyna

    çok güzel bir aile filmi herkese önerrim patlamış mısırla harika gider

  21. sude

    bence süper ve ötesi bir defa izledim yeniden izliyorum

  22. beren

    ben bu yorumu niye yapyorum çünki çok güzel bi film