Juno filmini izle
IMDb: 7.7 Türkçe Dublaj HD
Puanı:7.9/10Yapım:2007 ABDTür:Dram, Gençlik, Komedi, RomantikYönetmen:Jason ReitmanGösterim Tarihi:21 Mart 2008 Türkiye için.Başrollerde:Michael Cera ve Ellen Page Dünyanın gelmiş geçmiş en iyi gençlik filmi.Ne kadar övgü yağdırsam azdır.Türünün şahı olan filmde Ellen page'in ergenlik çağındaki birini oynayacak kadar ufak görünmesi onu bu role en uygun kişi yaptı.Juno'nun sadece zekilerin anlayacağı dilde konuşması ve hamile olduğunu anne babasına söylerken babasının mimikleri çok hoştu.Kesinlikle izlenmesi gereken bir gençlik parodisi.
×

Sorun Bildir

(sadece moderasyon tarafından görünecektir)

Video açılmıyor
Altyazı senkron sorunu
Ses ve ağız hareketleri uyumsuz
Diğer

Lütfen sayfada karşılaştığınız sorunları yazın.
Sorun giderildiğinde size belirttiğiniz e-posta adresinden geri dönüş yapılacaktır.

Facebook Yorum

Son Yorumlar

  1. yakup

    hocam siteniz güzelde hiç güncel filmler yok..

  2. nurgul

    evet güzel bir film diyebilirim mütiş bir görgü farkını görüyoruz.. beğendim diyebilirim.

  3. ojj

    sprr bişee 2side qelsnnn .D

  4. melih

    film oldukça güzel konusu,sürükleyici oluşu ve gelişmiş toplumların genişliğinin anlatımı güzel. olayların gelişme kısmına biraz daha dram katarak ve finalide biraz daha mutlu bitrselerdi tek kelimeyle mükemmel olurdu. Herşeye ramen bu film izlenmeye değer.

  5. selin

    süperdi çok beqendm filmi tavsiye ediyorum kesnlkle=D

  6. özgür

    bence sonu çirkin bitti bebeği vermemeleri gerekiyordu bebeğe sahip çıkmalı fln yani

  7. fsa

    güzel

  8. hazal

    film oldukça güzeldi bir o kadarda farklıydı acabala kızın yaşadıklarını ben yaşasaydım neler olabileceğini tahmin bile edemiyorum

  9. seraz

    bence iyi ve kötü yönde ders veren bir film olmuş.ben 38 yaşında bir anneyim.kızım 3 yaşında umarım onun gelişmiş çağında türkiye bu sekle gelmez.tasvip etmiyorum.annelik çok kutsal ve özel yaşanılması bir durum..hic kolay değil.herkesede nasip olmuyor.bu filmde basite indirgenmiş..ve kötü örnek..vs.

  10. kubra

    ya cok sınır oldum izleyemdımkı.süreklı takılıyo.bu sıteye gırmıcem bıdaha ya.duzeltın sunu!!!!!!!!

  11. hakan

    bu film çok güzel

  12. ellen

    son derce gzl bi filmdi bayıldım ama bebegi veremeleri gerkiyodu dedikleri gibi filim sonu daha gzl bitseydi film mükkemmel olurdu çocuk çok yksıklı olmasada qenede ttlıydı

  13. enes

    kubra o senden kaynaklanıyo. ben 4 parcayı bırden arabellege alırken ızledım :)

  14. ercan

    iyidi.

  15. zerrin

    ben de filmi gerçekten beğendim… Ama evlat edinecek olan adam gibi insanlar bu grçktn dnyada yaşıo olmz… herşeye rağmen film gzldi… :)

  16. admin

    Güncel Filmlerde var @yakup 2009 diye aratırsan görürsün. İlgin için teşekkürler.

  17. as! m3lek

    süper bi fılm başı bıraz saçma ama güzel oşuma gitti

  18. YqZ

    supperr bi film di zamanım bosa gıtmedı

  19. duru

    hayatım boyunca izlediğim en saçma ,en mide bulandırıcı filmdi….bu tarz filmlerin yapılıpta seyircilerin önüne sunulması rezillikten başka hiç bişey değil…işlenilen konu basit gibi gösterilmiş ve olay sonrası çok normal gibi karşılanılmış böyle bişey gençlere kötü örnekten başka hiç bişey değil…romantik komedi denmiş filmde ne romantiklik nede komedi kırıntısı vardı…kısaca zamn kaybıydı…buraya yorum bırakmayı borç biliyorum çünkü en azından yazdığım yorumu okuyupta izlemekten vazgeçsinler daha mantıklı adına film denilicek tarzda bi film izlesinler…..

  20. serkan

    bence film vastın altında.kötü film sayılır.Bu filme ayılıp bayılanlar olmuş yorumları okuduğumda.Yanlız filmdeki tek gerçek juno hakıkaten tatlı kız.birde yanılmıyorsam bu rolu ile oscar almıs:=hayret

  21. justLoveMe

    bizim türkiyede böyle bir olay olsa direk töre cinayeti işlenirdi gerçekten bu batı görgüsüne imreniyorum,yeni nesil bunları istiyor ama eskici zihniyetler ülkemizde barındıgı sürece biz bunları yaşayıp hissedemeyeceğiz.

  22. Jackal

    bence igrenç bi film :S üohhhh

  23. Çaylak

    Ben bu filmi sinemada izleme aptallığını gösterdim. Nasıl beğenirsiniz anlamıyorum. Film berbattı. Azdaha yarıda bırakıp gidiyorduk. İğreençti resmen. Hayatımda izlediğim en berbat film diyebilirim. Tabi herkesin kendi fikri.

  24. Çaylak

    Kusura bakmayın iğrenç diyenleri görmemişti. Kesinlikle katılıyorum.

  25. seks

    çok güzel herkeze tavsiye ederim

  26. ezGi

    yani pk gsl değldi ama kötüde dğldi

  27. sanem

    Cok basit her kadin bir sadece bir cocuga bakabilir… Ya koca ya cocuk:D

  28. barış

    bence güzel bi filmdi kızda çok güzeldi :D olaylar bi şekilde tatlıya bağlandı :D

  29. ömer

    böhühü… dünyanın gelmiş geçmiş en iyi gençlik filmi buysa bi daha gençlik filmi izlemeyeceğim. zaten çocukta bi tip yoktu tüysüzün teki juna sevimli biri bu rol ona yakışmadı bence…

  30. batuhan_seffg

    sanem :
    Cok basit her kadin bir sadece bir cocuga bakabilir… Ya koca ya cocuk:D

  31. vernankol_33

    süper demek az kalır duygusal bir filimdi ve gençlere örnek olacagını sanıyorum anladınız sanırım gençler her şeyi yaşamanın bir yaşı vardır

  32. KüBRA

    Cok Sacmayddı hep ayıp seylerden bahsediliyordu…Bacaklar sevişme seks

  33. gizem

    duru sana diyorum.filmi bu kadar çirkin yorumlamak sana düşen bişi değil.isteyen yönetmen istediği bi biçimde film yapabilir.herkesin yorumlarını okuduğumda kötü örnek olucak gençlere fln yazılmış.sonuçta biz türkiyede yaşayan bi genç topluluğuz onlarsa ABD gençliği. orda böyle durumların karşılanması gerçekten doğal ve sonuçta türkiyedeki izliyicelirin bu filmi izleyipte etkilenmeleri söz konusu bile olmaz çok saçma.çünkü akıllı bi insaan bu filmde gibi davranıldığında ailennde bu filmdeki gibi tavırlar almıcağını bilmesi gerekir.ancak buna karşı çok sorumsuzca tepki gösterenler asıl böyle davranılmasını akıllarından geçrdiklerini ve ailelerinnde bu şeklde davranmayacakları akıllarına gelince tepki vermişlerdir.bnce tekrar yazıp okuduklarınızı mantıklı bi şeklde yazıp yollayın….

  34. büşiii

    bnce çok gereksiz bi filmdi boşuna azaman harcamış oldum.amman sacmaydı:D

  35. SoNeR

    @KüBRA :) kız kübra sen kaç yaşındasın 13 falan mı:D Walla çocuk doğunca gözlerim doldu…

  36. erhan

    bence cok saçma olmus annelik oyle kolay değildir.sen dogur cocugu sokaga at varmı boyle bır sey neymıs turk ler eskı kafalıymış vayyyyyyybee …

  37. okan

    filmin mesajı herkese condom diyelim tatlıya bağlan sın ayrıca arkadaşlar

    minyon dolar harcanan film sektörünü tek kelimeyle yıkamazlar anlamadım anlaşılmaz denir ama gereksiz değil ..

  38. muhammet aydın

    eğer vaktiniz değerliyse sakın izlemeyin..komedi hakkında hiç birşey yok zaten

  39. nur

    beğendim komikti

  40. nur

    güzel bi filmdi

  41. merve

    sevmemiş olabilirsiniz ama emege saygı..

  42. nuh

    film günümüz şsartlarına hc uyum saglamıyo hatta trk geleneklerıne aykırı ck sacma olmus ama vermek istenılen anlam ck gzl

  43. nuh

    bu arada elinize saglık

  44. ummahan

    inanmıyorum sana böyle birşey yaşamak isteyen bir insan varmış demek bence bu gençlerin ders çıkarması gereken bir durum imrenmesi gereken bir durum değil ama film iyiydi @justLoveMe

  45. gbfh

    gerrrrtarrrrrosssss :D :D :D

  46. FilmQoliq

    filmin konusu gençlere göre akıcı ama türk toplumuna güzel bir örnek değil bizim toplumumuzda böle şeyler yok ahlaki değerlerimize ters.

  47. cekyy

    @kubra
    BOŞ VER KUBRA BIS BI ARA EVDE IKIMIS İSLERIZZ:d:d:d:

  48. filmqo0o0o0liqqq =)))

    harika tavsiye edermm söliimm yhanee ama keşke bebeği vermeseydi tüh kötü oldu sonu çok gzl ama yha =))) tavsiye ediormm 1 üzerinden 1000000…

  49. devilzuzu

    justloveme sen kşarın daniskasısından ondan eski kafalara sitem ygdırıyorsun sen gbiler benim ancak fantezi köpeğim olurlar namsun omadıgı bi toplumda huzur ve refahda olmaz çingenelerden farkımız kalmaz avrupalılar çingenlerin beyaz hali diimm (izmir güzel bahçe)

  50. enes

    yakup :hocam siteniz güzelde hiç güncel filmler yok..

    aynen hocam katıLıyorum

  51. kariatin

    beğenmedim

  52. dilek

    bi gün buraya kendi SEÇİMİNLE geliceksin!!!

    bence filmi özetleyen cümle buydu..
    NOT:BU FİLM KESİNLİKLE KOMİK DEİL..sadece biraz ilgi çekici oluşuyla merak uyandırıp kendini izlettirir nitelikte bi film.

  53. gothic_elif

    bana göre süper ötesi, ergenlik çağındaki kızlara göre bi flim…

  54. alara ünal

    JUNO FİLM ni cok begen dim

  55. murat

    berbat ötesi bişey bu..

  56. emma watson

    Çok ama çok güzel ve duygulu ama komik değil onu kabul ediyorum

  57. metin

    bu ne len boyle genclık fılmı mı olur bırakın bu ıslerı

  58. selin naz

    müthiş bi film.valla beğenmeyenleri hiç anlayamadım.yani içinde hamilelik cinsellik falan var diye beğenmediyseniz bunlar hayatın gerçekleri ve filmin mesajı da süper.paylaştığınız için teşekkürler.

  59. KarismA

    bencede böle ben de hep senin adaşınla yane dilekle yapmak istemişimdir istanbullu ydu ve seviduk birbirimizi her gece konuşurduk ama evlendiğimizde birbirimiizi yiycektik ama ayrıldık iyikide yapmamışız yane siz siz olun böle bi yanlışa sürüklenmeyin genç kızlar… dilek sanada katılıyoum@dilek

  60. Civil Engineer

    Kusunç bir durum :D

  61. snmözgr

    bence hoş bi film izlemeye değer:)

  62. melisa

    çok güzel bir film gercekten izlemeye deger

  63. nazlı

    güzel bir film ama bu durumu normal bulanları kınıyorum onlara göre normal olabilir onların yaşantı şekilleri bu

  64. MFA

    bu film Amerika aile yaşantısının nasıl olduğunu açıkça gösteridği için önemli.15-16 yaşlarında bir kızın evlilik dışı hamile kalması ve bunun onlar için doğal bişey olması midemi bulandırdı.bunları bilmek durumumuza daha fazla şüktermemizi sağlıyor.kötü olmadan iyi olmaz.

  65. unfaitfulll

    bence de guzel dııll bende begenmedımm hatta cokk sacma buldumm her ne kadar yası kucuk olsada anne olmakk yada onu baskasına vermek bu kadar kolay dılll genclık fılmı fakat bence kotu ornek oluo

  66. hanife

    bence güzel bir film insanlarda her zaman herşeye hazır olamabilirler
    olaylar ve insanlar hayatın akışı bazen o kadar karışık ki? ne olabiliceğimizi kestiremeyiz…iistemediğimiz bir çok şeyleri yaparız..

  67. ha

    güzel film tşk,emeği geçen herkese…

  68. EminCan

    Bu FiLm Kore yapımı ‘Jeny ve Juno’ adLı Romantik Komedi FİLminin ÇaLıntısı! AMerikaLıLar Güney Kore FiLmLerini KendiLerine Göre FazLa değiŞtirmeden ÇaLıyorLar Ama MaLesef beceremiyorLar….!!

  69. esranur

    ben bu film i beğendim ama kusurlu bir film tabii, bizim türk anlayışımıza uygun değil, tam bir tipik amerikan film i onlara sıra dışı gelmeyen bişi, ama güzel ALACAKARANLIK filmi kadar değil ve onun tırnağı bile olamaz.:D:D

  70. emre

    biraz degisik biraz sacma birazda guzel bi film ayrıca cıkarılcak ders aptal olma prezervatif kullan:D

  71. whiteblack.8181

    sewdimm;guzel filmdi..=)

  72. aylinugur

    @YOK YA TÜRKLERE GÖRE DİİL BİZE GÖRE OLDUKÇA SIRADIŞI HATTA İGRENÇ Bİ DURUM

  73. alev

    ben hoşlanmadım bu filmden.çok duygusuz bir film ve kötü gerçekten..!

  74. ruya

    bencede dilek hakli sana katiliyorum dilek,
    filmi cok beyenmedim ama guzel.

  75. cem

    film bence insanlık dışı duygudan yoksun amerikan filmi onlar için nekadar dogal bişi olsada bizim milletimiz iniç olandışı ve igrenç birşey

  76. birisi

    çok güzel harika bir film gerçekten bn çok ama çok beğendimm

  77. hevaen

    delikanlıyı bozar

  78. dicle

    sevdim filmi:)müzikleri de ayrıca güzel. ama insan ister istemez bizde olsa nasıl olurdu diye düşünür buluyor kendini.

  79. özden

    harıkaydı ben cok sevdim ustelık bu fılm ıcın bıraz yaslı olmama ragmen cok sevdım…

  80. begümm

    çok güzel bi film filmin müzikleride çohoşş

  81. Cemre

    filmi beğendim tamam konusu sıradışı fakat çocuk iğrenç abi ya filmi beğenmeyen bu yüzden beğenmesin max bu olsun nolur. filmi sıradışı yapan zaten bu işte. sarışınlar her zaman yakışıklı olmaz. daha orjinal bişeyler bulun. çocukmuyuz lan. bundan baba olmaz. ya bırak amerikalıdan baba olmaz.

  82. busbush

    ben fılm hakkında yorum yapmıcam yorumlar hakkında yorum yapıcam ..ak sıyah ak sıyah ak sıyah dıye gıdıyor dedekkı fılm cok degısık bır sey galıba :))))

  83. Lykia Vilim

    Türkiyede bu olay olsa kız mezardaydı eminim

  84. samara

    film çok çok güzel kesinlikle herkes i,zlemeli

  85. arife7

    aşırı komedi beklemeyin.ama yinede güzeldi.
    tavsiye edilir.

  86. belkıs

    komedıyle bı alakası yok ama ders verıcı bır konusu oldugu kesın kucuk yastakı bır kızın hıc beklemedık bır zamanda hamıle kalmasını anlatıyor duygusallık öm planda ve kesınlıkle sıkmayan bı fılmm ızleyıcılerıne ıyı seyırler dılerım

  87. önemli değil

    beğendim.güzel bir filmdi.ve sıkılmadan da izledim.komedi ile pek alakası yoktu.ama kızın rahatlığı ve ailesinin rahatlığı beni şaşırttı.16 yaşında olsa bile anne oldu ve çocuğunu o kadına vermemeliydi.ama güzeldi.vaktiniz varsa izleyin…

  88. vedamı

    bu filimin ne amacı olabilir onu anlayamadım
    ana fikri ne bu olaylar ders değil sadece örnek olur

  89. sevimnur

    koltukta sevişmek çılgınlık vay hahahahaha

  90. mjk

    bence gusekl koltukta sewişmek deniy cemm

  91. sahnur

    biraz saçma bir filmdi sürükleyici değildi ve zaman kaybı oldu :S

  92. Ahmet

    bence cok guzeldi yani super

  93. traqedyJeLLy

    bence hoş bi filmdi ayrıca babaya da bayıldım :) ama onlar için olağan bi durum yani normal doğal ama bizim için sıkıntı yaratabilir ha gelgelim film de zaten bizim ülkemizde çekilmemiş yada bizim ülkemizden birilerine sorulmamış. tabiki bu kadar rahatlık hoş değil ama bence izlenmeye değer bi fildi hoş bi film ..

  94. cannsuu

    fena değil bence idare eder yanii…

  95. secretgirl

    türk aile kültürüne ayrı diyip duruyorsunuzda türkiye cok degisti siz bunu unutuyorsunuz.iş geregi yurtdısına defalarca gittim ve neredeyse dünyanın heryerinden arkadas edindim ve bana inanın onların namus & etik anlayısları bizimkiyle kıyaslanamaz bile.evet bazı konularda rahatlar inanısları geregi ama tek esliler birini gercekten seviyosa bunu sadece onla yapaıyo bu insanlar,bizinkiler gibi sadece sehvet icin degil.kısacası bu film tam bize göre kardeslerimize cocuklarımıza daha fazla dikkat edip dogruyu sıkmadan bunaltmadan baskı yapmadan göstermemize tesvik edici.( hamilelik icin falan degil tabi bu sözüm sakın yanlıs anlayıp carpıtmayın:)

  96. emirhan

    gerçekten güzel filmdi beğendim

  97. sinems

    bunu yılllar once yarısına kadar ızlemıstım ve aklımda kalan tek fılmdı buqun yıne buldum su an 20 yasındayım ama süper olduqunu biliyorum. Çok iyi bi film.

  98. zenon

    elllen page muazzam oynamış filmi beğendim

  99. mustafa

    kesinlikle vakit kaybı degildir bu filmi izlemek çok keyif alarak izledim bu filmi türkiyede olsa bu filmin konusu çok daha başka olurdu mesele töre cinayetlerine varırdı ama çok ilginç bir yaklaşımla anlatmışlar burda dublaj çok aman aman olmasada izlenmeye kesinlikle deger bir film

  100. can

    bu film bence dünyanın en güzel filmi kesinlikle öyle benim o kız gibi sevgilim olur işşallah

  101. can

    Ellen Page çok güzel

  102. umut

    Ellen Page

  103. can

    süper harkaaaaaaaaaa

  104. selin

    film güzel ,ama gerçkten abarttıkları kadar komik değil. yalnız gerçekten filmde kızın bu durumunu babbasının bu kadar olağan karşılaması feci korkunç.yani aslında böyle filmlerle bize bunları aşılamaya çalışıyorlar ama benim midem kalktı . iyiki böyle bir kültürümüz ve yaşam tarzımız yok zaten amerikalıların bazılarının da hayvandan farkı yok ya neyse…

  105. rahsan

    evet gercektende cok guzel bi film. Hayata herseyde o kadar ciddiye alinmasi gerekmiyor, yani demek istedigim herseye bir côzûm vardir, yinede korunmakta yarar var :p

  106. rahsan

    ya hayret birsey yorumlari okudum ve sasirdim, dogruya bizim memlekette herkes bakire evlenio, pes diorum baska da birsey demiorum,

  107. asil

    film cok basit konu iyi secilmis fakat senaryo cok siradan

  108. tayfun

    çok saçma bir film, çok gereksiz bir konu. Ve verilmek istenen mesaj korunmasız sex yapmayın Prezervatif kullanın. Amerikan’nın yaşamını ele almışlar Türkiyedeki kızların büyük bir kesimi bu tarzda yetişmiyor zaten

  109. secret_girl

    sanırım diger yorumum silinmis ama katılıyorum sana rahsan tam olarak onu anlatmak istemistim bunu ahlaksızlık diye kınayan insanların eline iki dk fırsat ver ve gör terbiyeli yurdum insanı :D

  110. serçe

    bune biçim aile ya bnm kızım hamile olucak ve bn hiçbişe olmamış gibi yapıcam oh ne ala yaa film bnce aile yapısını zedelicek bi filmdi

  111. harikaaa

    ee serçecim burası amerika ve harika bi filmdi bence hem aklı başında hiç biraile bu filmden etkilenmez bence olmuş bi kere burası türkiye deil kız hamile diye dayak atcak hali yokkk… :D

  112. duygu

    çok boş bi film yaaa izlemein boşunaaa

  113. Annika

    bence cok guzel bir film, kiz hamile kalmis ne olmus yani, ben kendim amerikada kaliyorum ve orda illa evlenmek gerekli degilsin. bence harika bir filim.

  114. özqe

    değişik…ne denir ki kız hamile bunu geçtim o kadr zman parçası olmuş bi canlıyı doğumdan sonra görmek istemiyo bile ülkede kızın durumu normal karşılanırsa tabiki kızın bu dawranşınada anormal demek yersiz olur…

  115. özkan

    öyle baba olurmu bu ne genişlik adamlar boynuzlara alışmış tınlamıyolar

  116. emre

    herkes türk ailesi gözüyle yorumluyor ama arkadaslar ızledıgınz gıbı onlar türk deil we bu onlara göre normal basit konuluda olsa film güzeldi.

  117. beautiful_memories

    @asil evet senaryo sıradan olabilir ama sonuçta amerikalıların böyle durumda neler yaptıklarını görüyoruz. çok sempatik bir filmdi. müzikler ve karakterlerin uyumu mükemmeldi kesinlikle. türk toplumuna ters olabilir ama farklı toplumlarda böyle şeylerin nasıl karşılandığını gördük. türkiyede cinsellik bir tabu çünkü. aşkı ve ergen olmanın heycanını,hüznünü ve mutlulugunu bir kere daha yaşattılar bu filmde bana.

  118. isimsiz

    hemen hemen her gün bu siteden bir film seyrediyorum ve ilk kez yorum yazıyorum şimdiye kadar izledigim en muhteşem gençlik filmiydi gerçekten izlemeye degerbir film

  119. birce

    aslında film güzel bir film basit bişeyi anlatıyor hepimize gençken insanlar hata yapar ama bu hataları yaparken ailesi yanında destek olmazsa asıl hata o zaman yapılmış olur..aile budur siz hata yaparsınız çaresizsiniz ve onlar sizi herşeye rağmen severler sahip çıkarlar sizde böylelikle atlatırsınız bunları..ahlaksızlıkmış evet bizim ülkemizde hala tabu olduğu için bunlar böyle bizim ülkemizde kadın evlilik dışı çocuk doğurup bütün ailesiyle birlikte o çocuğu evlerinin bahçesinde betona gömerler yada namus temizlemek için öldürürler o daha insancıl olanı ya burda ahlaksızlık olarak nitelendirenler için…

  120. juno

    ya aslında kızın yaşamı çok güzel özendim gercektende keske bende aynı yaşamı sürsem…

  121. peacock

    Bu filmi o kadar çok seviyorum ki..her şeyiyle çok samimi gerçekçi hem hüzünlü hem eğlenceli hem romantik..oyuncular müzikler renkler hepsi çok hoş.puanım tabi ki de 10/10

  122. fatih

    eğlenceli vakit geçirdim ama bnden uzak olsun :D bn yapmadm kızıma yapanı da vururum :D hata yapacaksa daha basit şeyler yapsın :D

  123. Dejavu

    çok güzel bi flimdi kız da çok güzeldi ama suratı biraz uzundu olsun yinede süper bi kız :)

  124. sema6161

    film hoş ama konu fazlaca saçma.böyle bi baba deil amerika da dünya da yoktur.

  125. GençRuh

    Bence çok güzel bi gençlik filmi bence herkes ders almalı:)

  126. jB

    çok eğlenceli bi film ya kırk kere izleyebilirim :))

  127. firefly

    bence süper bi film

  128. ersin

    Gerçekten Güzel bi film toplum acısından ya da kendi acınızdan yorumlamayı bırakın filmi izlerken aldığınız keyif ve Görsellik size yetmıyor mu neden amerika ya da Türkiye kıyaslaması yapıyorsunuz bu sadece bir Film arkadaslar :)

  129. mustafa

    film demeye bin şahitt… ne kadar saçmalamışlar ama malesef bu saçmalıklar gerçek hayatta çokca yaşanmakta…

  130. rezi

    bence cok gerekli değil.ama yinede emeği gecenlere tesekkürler.

  131. wolf

    berbat bir film..buna süper diye yorum yapanlar…neye dayanarak yaptı anlamadım…zaman kaybı bu saçmalığı izlemek…

  132. tuba

    film güzeldi.. ama kıza aşık olan diğer çocuğa üzüldm içini açamdı kıza … üzüldü onları öpüşürken görünce. ama kız sounda mutlu oldu…

  133. Kaptain

    Berbat bır fılm.

  134. slm

    güzeldi bence kötü yorumlarınızı kendinize saklayın ,)

  135. umut

    bu fim tam bana göre guzel ve oldukça komk

  136. gamzelim

    filim guzeldi ama cocugumu baskasina vermezdim ona kiyamazdim filimde idare eder

  137. MURAT UNAL

    Oyunculuga sapka cikartilir.Keske en iyi kadin oyuncu oskarini alsaydi.

  138. tuba

    babasının normal karşılaması çok saçmaydı ama diğer şeyler güzeldi seneryoda iyidi hemde çooooooooooooook iyidi

  139. mehmet

    yorumları okudumda bizim bazı insanlarımız avrupalılara özene özne kendi kültürel ahlaklarını onlarınkiyle karıştırıyolar .kendilerini sanki bi oyunun içinde aşama geçmek gibi bi üst kademeye yükseldiklerini sanıyolar neymiş o modern namus onda önemli değil akşama sen gel yarında sen ne önemi var o modern onların kültürlerini değil atatürkünde düşündüğü gibi ilmin bilmini almış kendi kültürünü yok etmemiş laik bir ülke olmak idailimiz bu.

  140. elif

    film çok hoşuma gitti ama bide şu reklamlar olmasa ne iyi olur, o konuda bir çalışma yaparsanız eminim herkesin daha mutlu ve emniyetli bir şekilde film izleyebileceğini düşünüyorum :)

  141. admin

    Reklamsız malesef olmaz reklamlar olmazsa sitede olmaz lütfen bunu unutmayın. iyi seyirler.

  142. cansu

    Çoooook güzel bir film kesinlikle izlenmeli son kısımda ağladım :)

  143. eda

    türkiyede böyle bişi olsa döner pıçaağıyla keserler

  144. Edalet Rehimli

    Sayın arkadaşlarım acaba yorum yazarken film “harikaydı, çok beğendim” ve ya “basitti, bu ne biçim bi film” yazsanız daha iyi olmaz mıydı? Yani sizce de filmdeki bazı detayları anlatmanız izleyecek olanın keyif almadan izlemesine sebep olmuyor mu?