The Godfather film izle
IMDb: 9.2 Tr. Dublaj + Tr. Altyazılı

IMDB Puanı: 9.2/10
Tür: Suç, Dram
Yönetmen: Francis Ford Coppola
Müzik: Nino Rota, Carmine Coppola
Süre: 2 saat 55 dk
Al Pacino, Marlon Brando, Diane Keaton, Robert Duvall, James Caan

Filmin Konusu

Baba izle, Baba türkçe dublaj izle, Baba altyazılı izle, Baba full hd izle - Carleone'ler İtalya'nın Carleone kasabasından soyisimlerini alan köklü bir İtalyan ailedir. Amerika'ya yerleşen aile burada bulunan ufak çaplı çetelere para vermek zorunda kalır ilk başlarda daha sonra durumu tersine çevirmek için bi kaç adım atarlar ve Amerikan tarihinin gelmiş geçmiş en büyük mafya imparatorluğunu kurarlar.Baba serisini izlememiş hiç kimse yokturdur heralde bizim yaptığımız yoruma bakılmaksızın izlenmesi gereken bir film. Ayrıca serinin diğer filmlerini buradan izleyebilirsiniz.
×

Sorun Bildir

(sadece moderasyon tarafından görünecektir)

Video açılmıyor
Altyazı senkron sorunu
Ses ve ağız hareketleri uyumsuz
Diğer

Lütfen sayfada karşılaştığınız sorunları yazın.
Sorun giderildiğinde size belirttiğiniz e-posta adresinden geri dönüş yapılacaktır.

Boxset

Facebook Yorum

Son Yorumlar

Spoiler Ekle

  1. ali sezai çerekçi

    3.video açmıyor..

  2. filimci

    arkadaşlar site süper,filimlerde öyle. sırf filmden anlamayıp yorum yapmayı bilmeden yanlış yönlendirenlere aldırmayın… ben ne dersem o :)) filmi izleyim yorum eklicem … gerçi puanına bakılırsa yoruma gerek yok ama olsun ;))

  3. semih

    nediyebilirim belki 20 sefer izledim ama gene izlerim müthiş bir seriii ve arşivim olan tek seriiii mukemmel bunu izleyin demicem çunku bu film izlemeyen gerızakalıların oldugunu zannetmıyorum en azından öyle umuyorum

  4. admin

    sayfayı yenileyip denerseniz acılacaktır herhangi bir sorun yok videolarda iyi seyirler.

  5. excut

    Tartışmasız müthiş bir klasik. Çekilşinden günümüza kadar pek çok filme ilham olmuş bir eser. Senaryo kurgu ve olayların akış hızı mükemmel. Eğer bu zamana kadar izlemediyseniz üçlemenin 1. filmini mutlaka izlemenizi şiddetle tavsiye ederim.

  6. ahmet

    tüm seriyi en az 10 kez izledim.. yoruma da gerek yok 10/10 puanlık bir seri

  7. ahmet

    tüm seriyi en az 10 kez izledim.. yoruma da gerek yok 10/10 puanlık bir seri.. izlemeyenlere şiddetle tavsiye edilir..

  8. veysel

    oyunculuklar ki bence tüm zamanların en iyleri özellikle marlon brando gelmiş geçmiş en büyük aktördur..konu dersen bir tarzının başyapıtı bu fil tüm zamanların en iyi filmlerinden biridir özellikle serinin birincisi ki diğeleride muhteşemdir;)not izlememek aptallık olur haberiniz olsun teşekkürler admin….

  9. Armagan

    Yorumları çok merak ediyordum.. Birisi de puanına bakılırsa güzel film yazmış koptum ya… Sanırım dağda falan yaşıyor o arkadaş. Bu bir üçleme dğeildir arkadaşlar. Filmin orjinali iki bölümdür. 3. bölüm zoraki olarak para kaznamak için çekilmiştir ve gerçekle hiçbir alakası yoktur. İlk iki bölüm tamamen gerçek hayattan alınmıştır. Kimin hayatı olduğunu söylememe gerek yok sanırım. 3. bölüm için yönetmeni keşke çekmeseydim demiştir. Sanırım film kalitesinden bahsetmeye gerek yoktur herhalde. Dünya sinema tarihinin en iyi iki filmidir. Filmdeki tüm karakterler gerçek hayatta yaşamıştır. Ve tartışmaları hala sürmektedir. Frank snatra gibi…

  10. ömer ercan

    kainatın gelmiş geçmiş en iyi filmi
    dünya üzerinde bundan daha iyi bir film olmaz olamaz..

  11. BOOOOOOOOOO

    ben izledim bu filmi de pek bişi anlamadım

  12. eren

    ya ilk 20 dk ızledım cok sıkıcı bır fılm.gerısını ızlemedım bıle.imdb nasu 9 vermıs anlamıs degılım.

  13. admin

    partlarda herhangi bir sorun yoktur sorununuz devam ediyorsa lütfen tarayıcınızı değiştirmeyi deneyin

  14. aytaç

    gerçektn süper bir site..

  15. ahmet

    mükemmelll yaaa of bir daha izlemek istiyorum :))

  16. alican

    anlamayan arkadaşlar gidin alacakaranlıgı veya uzay fiimlerini izleyin bu filmi anlamaya demeki kapasiteniz yetmiyor…

  17. alican

    anlamayan arkadaşlar gidip alacakaranlıgı yada uzay filimlerini izlesinler demeki bu filme kapasiteleri yetmiyor…

  18. pelin

    Süper ötesi aslında erkeklerin daha çok izlemeye doyamadıkları seri ama benim içinde öyle .Marlon Brando ya bu rolü vermek istememişer zira o dönemler rahmetli 47 yaşındaymış ve en az 60 yaşının üstünde bir aktöre gerek olduğunu söylemişler Görüşme esnasında ağzının içine kaşar peynir koymuş ve bu şekilde yanakları sarkmış ve rolü ona vermişler.

  19. metin

    :))))))))dünyanın en müthiş filmini adam beğenmiyo izleyemedim kapattım diyo :))) yorumlara bakıp film izlemeyin lütfen bu son belirtisi … tek kelimeyle bir başyapıt marrio puzzo nun romanından baba 1 ve 2 gerçi 3 . beni de üzmüştü ama bir ve ikiye laf ettirmem arkadaş

  20. Kadir Tutal

    Tekkelimeyle süper bil filim site yöneticilerine emegine ve bilegine saglık diyorum :)

  21. Fastor

    “Filmi bi izleyeyim not vericem” diyenler mi istersin? “izledim birsey anlamadim, IMDB punai nasi 9 olur” diyenler mi istersin? Yorumlara bakilirsa bu siteye cogunlukla filmden anlamayan tifillar takiliyor. Bu film filmlerin babsidir. Dunyaca unlu bir klasiktir. En az 5 kere izledim. 100 kere daha izlerim. Ama keske alt yazili olsaydi. Orjinal seslendirme cok daha iyi.

  22. Barney

    babamla en az 40 kez abartmıyorum 40 kez ızlemısızdır . her ızleyısımızden sonra da bak aıle reısıne nasıl saygı duyuyorlar . bızı hiç takan yok dıyerek bıtırır

  23. emre

    filimden anlıyanlaar izlesin ımdb si 9 oyyüzden veletler gidinlan burdan

  24. okankaan

    arkadaslar eğer gerçekten güzel bir dizi istiyorsanız gerçeklerin anlantıldığı bir filmdir godfather film’i gerçek bir mafia filmidir
    gerçekten kastım geçmişte olanları canlandırmaları…

  25. eran ak

    marlon brandonun eniyi seri harika

  26. hamed irandan

    baba filmi bir sinema universitesidir, butun dallarin en iyisi bir araya toplanip ve boyle bir eser yaratmislar.bu filmi 100 kere izledim her bakdigimda yeni bir noktasini buldum ve annadim ki bu film belli bir zamana aiit degil arkadaslar gecmis,gunumuz ve gelecegimizi anlatan harika bir insan harikasidir.

  27. wwwlllaaaddimirow

    o ters yorum yapanlara gülüyorum anlamayanlara en kral mafya filmi bu bence 3. serisi de güzel o kadar ‘!

  28. wwwlllaaaddimirow

    tarihinin en güzel mafya filmi ama bende biraz yavaş çalıştı 2 defa resetledim10/10

  29. Alican Sevim

    Süper Film Kesinlikle Tavsiye Ediyorum.

  30. burak basaran

    Mükemmel.. Hepsi bu kadar..

  31. mustafa

    gerçektende insan kişiliğini anlatmışlar. Eğer oyunculara laf edersek bu ancak kişiliksizliğimizi ortaya koyar. Psikolojik bir tahlil yapmak isteyen, akıl sahibi herkezin beğeneceği bir film. Zaten ailenin en temiz ferdinin sonradan baba oluşu bize insan pskolojisini çok net bir şekilde göstermektedir. Hayatında bir kitap okumamış eğlence düşkünü ve hayata hiç bir artısı olmayanların beğenmemesi çok doğal. Gerçek hayatta olmuş bir hikaye olduğunuda düşünürsek insanın kendi kişiliğini yargılamaması çok zor. Son olarak da şunu söylemek istiyorum 165 dk nasıl geçti gerçekten anlamadım.

  32. Atakan

    bu filmin en kötü dublajı bu. ve malesef tüm sitelerde aynı dublajlı hali var (zaten hepsi ortak adresi kullanıyor) 1 sene önce izlediğim versiyonundaki dublaj çok daha iyiydi bu yapmacık malesef

  33. isi nerimanov

    cok iyi bir film iyi seyirler