The Man from Earth film izle
IMDb: 7.9 Türkçe Dublaj
IMDB Puanı: 8.0/10Yönetmen: Richard SchenkmanMüzik: Mark Hinton StewartTür: Bilim Kurgu, Dram, GizemSüre: 1 saat 27 dkOyuncular: Tony Todd, David Lee Smith, Alexis Thorpe, Annika Peterson, John Billingsley, Ellen CrawfordJohn Oldman oldukça iyi bir kariyere sahip olan bir bilim adamıdır. John tarih konusunda uzmanlaşmıştır oturduğu şehirden taşınacak ve işi bırakacaktır. Çevresi ise birden bire olan bu durumdan ve onun kaçar gibi davranmasına anlam veremez ve onun yanına giderek gerçeği öğrenmek ister. Fakat karşılarına çıkan kişi tam 14 bin yaşındadır.
×

Sorun Bildir

(sadece moderasyon tarafından görünecektir)

Video açılmıyor
Altyazı senkron sorunu
Ses ve ağız hareketleri uyumsuz
Diğer

Lütfen sayfada karşılaştığınız sorunları yazın.
Sorun giderildiğinde size belirttiğiniz e-posta adresinden geri dönüş yapılacaktır.

Facebook Yorum

Son Yorumlar

Spoiler Ekle

  1. zelinhan

    çok çok çok enterasan….donup kalmamak elde degıl..

  2. ozzo

    film berbat film boyunca bi evde odada bi adamın saçmalıkları izlemeyın zaman kaybı….

  3. mustafa

    film kesinlikle zaman kaybı çok şaçma bir film izlediğime inanamıyorum hala

  4. metin kahveci

    Bilim ve mantığın dinleri tarumar eden yaklaşımı.
    Kafamda onlarca soru işareti oluşturdu.
    Aralıksız iki kez izledim.
    çok teşekkürler

  5. murat

    hayatimda izledigim en kotu filmdi imdb 8 puan nasil vermis hayret

  6. veysel

    müthiş bir bilim kurgu,olabilirliğiyle cezbediyor.bu filmden aksiyon yada kurgu vs beklemeyin oyuncu kadrosu 7 kişiyle sadece anlatım üzerine çevrilmiş harıka bir film,senaryistin hayal gücüne hayran kalmamak mümkün değil:)

  7. Alp

    sonlara dogru buyuk sok var ızleyın ınanılmaz bı fılm dı :))

  8. Murat

    Gerçekten bilim kurgu filmlerine aç bir insan olarak bu yapım beni kendime getirdi.Tarihi oldum olası sevmem fakat tarih öyle bir konuştu ki filmde kendine çekti resmen.Filmin son partına geldiğimde hayal kırıklığı yaşadım bir an.Bu kadar basit olamaz dedim kapatıcaktım nerdeyse.Ama sonunda o büyük olay yaşandı ve sonunda tatmin oldum dedim.İzlemenizi tavsiye ediyorum.Teşekkürler film için emek verenler.

  9. umut

    bütçe yok aksiyon yok oyuncu kadrosu yok gibi ama film muhteşemdi. merak sorgu şüphe…ben çok beğendim. hayatta her şey mümkün diyenlerin izlemesini isterim, tavsiye ederim.

  10. oldman

    harbidennnn….izlemeye değer….

  11. enes coşkun

    sıkıcı bir film

  12. melek

    çok güzel bir film izlemenizi tavsiye ederim

  13. ali

    Bu kadar düşük bir bütçe ile izleyiciyi bağlayan bir film enteresan
    herkesin izliyebileceği bir film olduğunu düşünmüyorum
    özellikle dindar insanların inanç değerlerini derinden silip kaldırabilir bir çok kesimden tepki alması gerekliydi.

    izlerseniz bana hak verebilirsiniz keyifli seyirler
    Ali Sevgili

  14. ayberk

    bence izlemeyin saçmalık

  15. coolemre

    filmi bir odada geçen tiyatro gibi.

  16. reyhan

    tek odada gecen bir film sikici degil maksadini yakaliyor iste sadece film amac vakit gecirmekse izleyin sonu guzel ben basarili buldum

  17. Metin

    Muhteşem bir film, tam arşivlik,düşük bütçeli ama, milyonlar harcanarak yapılmış bir sürü saçmalıktan çok çok başarılı, yanlız filmi ön yargılarla izlerseniz tat alamazsınız benden söylemesi.

  18. hasret

    Bunun gibi bir tane de ben kendi evimde çekebilirim. Senaryo güzel kurgulanmış. Eğer bir kitap okuyor olsaydım bitirene kadar elimden bırakmazdım. Ama bir film için en azından anlatılan hikayeye biraz görsellik katsalarmış..filmde senaryonun albenisini katletmişler..

  19. levent

    ben dah aönce böyle bir film izlemedim millet kolleksiyonum var 5000adet dvd kolleksiyonu ama ve hala daha alırım ancak uzun zamandır hiçbir filimden böyle bir zevk almadım….iyi seyirler.

  20. cüneyt

    çok ilginç ve güsel bir film konusu gereği insanı kendine bağlıyo keyifle izledim emeğinize sağlık.

  21. melike

    saçma ötesi bi film.isa musa gel bizi kutsa!

    boşa vakit kaybı.

  22. kemal

    gerektiği gbi bitti güzel film izlenmeli

  23. olgun

    bu siteyi uzun zamandır takip eden bir izleyiciyim ve yapımcıya zahmetleri için çok teşekkür ediyorum filme gelince izleyen arkadaşları uyarmak istiyorum filmi izlerken senaryonun tamamen hayal gücüne dayalı olduğunu sakın unutmayın soru işaretlerinin oluşmasına izin vermeyin çünki ne kadar etkileyici olsada allahın varlığına ve birliğini inkar edici nitelik taşıyor şimdi diyeceksinizki neden böyle bişey söyleme ihtiyacı duydun ? sebebi türk insanının izlediği görüntülerin fazlasıyla tesiri altında kalmasıdır filmde hiçbir gerçeklik payı yoktur dikkatinize… saygılarımla

  24. Melissa Yöney

    Her anlamda farklı ve sürükleyici bir filmdi. Özellikle İncil konusunda anlattıklarını pür dikkat izledim. Mükemmeldi.

  25. ozan

    bu dünyada herşeyin olabilme ihtimalini düşününce mantıklı bir film…

  26. cyber46.5

    isa musa diye bakacak olursan zaten saçma gelir vakit kaybı olarak degerlendırılmemelı ızlenmesı gerekır ımdb puanı da yerınde bır fılm tavsıye ederım

  27. aygül

    bence çok basarılı bir film nasıl baslayıp bittiğini anlamıyorsunuz cok sürükleyici tarih seven gizemden hoslanan imkansılıga ve efsanelere inananlar mutlaka izlemeli türünün tek örneği

  28. aLqoLiC

    İnanılmaz bi film soluksuz 2 kez izledim
    Filmin yapılması için gerçekten sağlam araştırmalar yapılmış olmalı ve işinde kesinlikle profesyonel bi felsefeciden yardım alınmış olmalı
    Diğer bilgiler kitaplardada yazıyor ama profesör lerin söylediklerini çürütecek cümleler profesyonel bi felsefecinin işi…

  29. Tarık

    İnsan bu filmi izleyince kafası karışabilir. ama bir konu dışında film JHON OLDMAN ın savunduğu tez tamamen bilimsel gerçeklere dayalı. bir konu dışında. “DİN” İşte o bizim dokunulmazlığımızdır. Kimsenin sarsmasına izin veremeyiz. Gerçek Bizim inandiğimizdir. gerisi yalandır. Ama birinin Hristiyanlığı bu denli sorgulaması ve Kiliseler tarafından dinin yörüngesinden çıkarılışını konu alması İslam a da akla da uygun. çok ilginç bir film… ilk olarak yaklaşık 1 sene önce geceyarısı TRT1 de tesadüfen izledi. Nette çok aramama rağmen bulamamıştım bu filmi. bugün yine tesadüfen karşılaştım :)

  30. serkan

    merak içinde izlenen bir film insan o anlatırken o anı yaşıyor gibi çok sürükleyici ve güzel

  31. serdar

    filim güzel fakat daha güzel olabilirdi

  32. shahin

    süper öğretici bütün kuravlar ve gereklilik prensibleri birebir sanki national gr……. teşekkürler

  33. saroz

    film milyonlarca dolar harcanıp saçma sapan fatastikler içeren filmlerden çok çok iyi film bir odada ve sohbet havasında ollmasına rağmen sonuna kadar izlettiren ve bağlayan bir film bu filmi beğenmeyen karate kid gibi çocuk filmleri izlesin

  34. ümit

    mükemmel, çok analitik, bilim ve din-din ve hurafeler çok güzel çok çok güzel bir film….

  35. nezu

    insanı düşündürmeye yönlendiren süper bi flimdi çok beğendim izlemenizi tavsiye ederim

  36. serkan

    Film güzel
    Saçmalık diye yaklaşanlara bakmayın bunun bir filim olduğunu bilmiyorlar hala :D keyifli seyirler

  37. aleyna

    film baştan sona saçmalıktı sadece bir odanın içinde geçti tamamen vakit kaybı çok aptalca….

  38. hocamyaa

    nasl oluyorda bu tür şeylerı gerceklerle bağdaştırabırsınız.Kafanızın karıştığı gıbı cok şacma. Fılmdekı sözler bnce onların bılgıszlıhınden kaynaklanıyor, yabancı fılm işte. Tabıkı Allah ıstedıkten sonra bır insanı 14 yuzyılda yaşatır sonsuza kadarda bunda şaşılıcak bışey yokta fılmdekı bazı kelımelere töbe töbe de demedım deyıl ve nasl seyrettım ınanamıyorum…..

  39. ilker

    sürükleyici sıkılmadan izlesiniz ancak hikayeyi bilimle gerçeklerle kıyaslamaya kalkmayın kurgu olarak izleyin böle olsaydı diye mesala big benge inanmam herşey hep vardı diyor big bang kanıtlanmıştır gibi herşeyi görmüş osmanlıyı 3 kıtaya hükmeden bir imparatorluktan hiç bahsetmiyo nede islamiyetten buda var isa a.s. musa a.s. var hz. Muhammed a.v.s. yok enteresan

  40. gökmen

    güzel bir filmdi. teşekkürler.

  41. erkan_günay

    sonuçta herkez kendi zevkine göre yorum yapıyor.hikayelerin gerçekliği inandırıcı zira krasmirayla isanın haytı aynıdır krasmirda bakeriden doğmuş ailesi marangoz öldükten sonra dirilmiş 25 aralıkta doğmuştur!!! yani isa diye birinn yaşama olasılığı çok düşük efsanelere baz alarak 10larca isa çıkarabilrsin…çok güzel bi film düşündürcü ne kadar bilim kurgu öğeleri kullanılsada bi o kadar gerçekçi!

  42. Tamer

    Senaryo gayet başarılı ama hiçbir görsellik yok film böyle bitmemeliydi diye düşünüyorum daha ilginç bir son olabilirdi

  43. zeki

    gercekten izlenmeli.sonucta bir film bir kurgu.insan beyninin ne kadar guclu olabilecegi anlatiliyor.film mi anlayak izlemenizde fayda var cunku anlamazsaniz ve dindar biriyseniz inanc suphesine kapilabilirsiniz. admine film icin tesekkurler. Iyi seyirler.

  44. halil

    gerçekten müthiş ve inanılnaz cok guzel beyın fırtınası ve gizem

  45. erdal

    mükemmel bir film…..
    ölmeden önce izlenmesi gereken 10 filmden biri :D

  46. hatıce

    çok sıkıcı buna zamanımı ayırdıgıma yazık kendıme kızıyorum başka bır fılm izlerdım bunun yerıne

  47. Alper

    Film bir bilim kurgu olarak, türünün hakkını veriyor. Fakat alışılmışın aksine büyüleyici görsel efektler ve hareketli sahneler ile dolu değil, aslında daha çok bir tiyatro havasında geçiyor. Bu yüzden bir çok kişi bu filmi izlerken sıkılabilir. Filmin bilim kurgu olması ise tamamen konusunda yatıyor, çekiciliği ise gerçekçiliğinde. Bir grup bilim adamının, sınırlarını zorlayarak, bir hikayenin gerçekliğini sorgulamasını izleyeceksiniz. Filmin hiçbir görsel kaygı içermemesi, sizi konuya odaklıyor ve hayal gücünüzü kullanmanızı sağlıyor. Ben filmi başarılı buldum. İzlemenizi tavsiye ederim.

  48. searche

    Filme nasıl kötü diyebilirsiniz.. Gerçi denebilir. Bütün filim bir evde geçiyor.Bir aksiyon tutkunu için berbat bir filim tabiki bu. Ama düşünmeyi seven bir insan içinn..

  49. fatih

    ben hayatimda boyle saçmasapan film gormedim film bastan asagi hurafe ve bilim disi hatta yaratilisi reddediyo keske hiç izlemeseydim sinirimi bozdu

  50. KURTULUŞ

    HERKEZİN BİLDİĞİ GİBİ HZ İSA YAKIN GELECEKTE DÜNYAYA GELECEK VE KUDÜSTE Kİ CAMİ ŞEREFESİNDE EZANI OKUYACAK BU BİZ MÜSLÜMAN VE PEK COK DİN KÜLTÜRÜNDE GEÇERLİ BİR KIYAMET ALAMETİDİR. PEKİ HRİSTİYAN DİNE MENSUP BU FİLM DEKİ İNSANLAR NEDEN 14000 YIL YAŞADIĞINI BU FİMDE ANLATMIŞ… İŞTE SİZE CEVAP : ALLAHU TEALA SON VE TEK GEÇERLİ DİN OLAN İSLAMI SADECE MÜSLÜMAN OLANLARA VE OLACAKLARA SÖYLEDİ , HRİSTİYANLARIN HZ İSA DAN BAŞKA UMDUKLARI BİLDİKLERİ BAŞKA GERÇEKLİKLERİ KALMADIĞI İÇİN. BU FİMDE HRİSTİYANLIĞIN DEVAMINA YARDIM AMAÇLI BİR KURGULAMA VAR . YÜCE ALLAHU TEALA BİZ MÜSLÜMANLARA ÖZELLİKLE BU FİLMİ İZLEYEN MÜSLÜMANLARA ; KURAN-I KERİM VASITASI İLE BÜTÜN DÜNYAYA İSLAM DİNİNİN BİLDİRİLMESİNİ EMREDİYOR. HERKEZE GÜNAYDIN…

  51. Ali Bozdemir

    kesinlikle inanılmaz bir kurgu.gerçek olduğunu sandığınıza, aslında size öle lanse edilene (bu dinle ilgili yada değil) yada inanmak istediklerinize inanırsınız ve bunların sahte yada kandırmaca olabilme ihtimalini hiçbir zaman kabullenmezsiniz bunun nedeni bir şeye inanma ihtiyacıdır.görsel yada basılı haber ve bilgi kaynaklarında ne sunulursa onu alırsınız ve ona inanırsınız ama kimse onlarında gerçekten sapkın olabileceği gerçeğini değiştiremez sadece inandıkları ve doğrunun o olduğunu sandıkları için kabul etmezler… saygılar

  52. dracy

    inanılmaz bir kurgu. içinde hiç aksiyon olmayıp bir hikayenin bu kadar güzel anlatılmış olması çok ilginç. bilimkurgu severler için kaçırılmaması gereken bir film.

  53. Denizcan

    Mükemmel bir film. Kesinlikle izleyin derim

  54. yusuf

    sahane bır fılm. cok begendım. bu fılm olay olur. cok basarılı

  55. hasan

    bu adamlara vurdulu kırdılı filmler lazım aksiyon lazım bu filme kötü dediklerine göre. tam bir beyin fırtınası ilginç bir yaklaşım. izlemeden geçmeyin. tabi aksiyoncu değilseniz..kötü dediklerine bakmayın onlara hulk king kong batman süper gelir bence. burda biraz beyin yormak lazım ya işlerine gelmemiş.

  56. oktay

    fil kesinlikle ateizm probagandası yapıyor..kurgu olarak güzel bence..ama bence tarafsızlıktan uzak din açısından tabii.

  57. Tuğrul Can

    Sayın oktay , burda anlatılmak isteneni pek anladığınızı sanmıyorum . Konuya odaklanmayın yoksa anadüşünceden saparsınız ki öyle olmuş bence sizin açınızdan . Sayın ali bozdemir bunu gayet iyi özetlemiş. Düşüncelerine aynen katılıyorum kendisinin .Kendimde de bişeyler eklemek isterim . Einstein’ın bir sözü vardır ”Bir önyargıyı yıkmak , atomu parçalamaktan daha zordur” ki bundan yola çıkarsak bi insanın kafasındaki düşünceyi değiştirmek veya inancını ve hatta neye inanıp neye inanmaması gerektiğini o insanın kafasına yerleştirmek zor hatta imkansızdır tabi bunlar kafasında iyice oturmuş ise. Teşekkürler bu güzel ve aydınlatıcı film için . Saygılar …

  58. yalcin

    uzun zamandir seyrettim en iyi film diye bilirim bence seyredin

  59. parmenides

    Film harika. Deizm ve evrim anlatılıyor. Ayrıca burda bu filmi beğenmeyen insanlar tarih bilgisina sahip olmayan insanlardır. Her hangi bir dine mensup olan siz insanlar nasıl oluyorda dininizdeki bütün hikayelere inanıyorsunuzda bu filmin felsefesine inanamıyorsunuz? özelliklede İsanın ölmesi dirilmesi göklere uçması geri geleceği deccali yeneceği… Siz şimdi pamuk prenses ve yedi cücelere de inanıyorsunuzdur. Sizin için kırmızı başlıklı kızı da kurt yemiştir ama ahir zamanda geri gelecek ve kurtlardan öcünü alacaktır :) Dinlere inanan insanlara sesleniyorum: Biraz kitap okuyun. Felsefe okuyun beyninizi kullanın. Harun Yahya’nın eserlerinin internetten kes kopyala yapıp kendinizi dindar sanmayın.

  60. murat

    bazı arkadaşlar film için sadece hristiyanlığı çürütüyor gibi izlenimlere kapılmışlar ama film bütün ilahi dinleri temelden sarsan bir eleştiri yapıyor.hz.isa nın meryem den doğmadığı, göğe yükseltilmediği,Allah tarafından gönderilen bir peygamber olmadığı,adem le havva nın uydurma bir hikaye olduğunu anlatmaya çalışan bir film müslümanlığı da çürütmeye yöneliktir…

  61. LOGGEX

    bence şeytani bir düşüncenin çok akıllıca hazırlamış olduğu tuzak bir film..bu film izlenir fakat ne kadar inandığını öğrenmek isteyenler için,evet gecen zaman bazı gerçekleri deiştirerek şimdikinin gerçeği yapmış olabilir ama varolan gerceklerede yalan yorum gizem katarak yalandan gercek oluşturabilir.. söz konusu islam dini ve Kurandaki gerçekler ise insanın aklı alamayacağı kadar gerçektir,İnşallah Allah her insana bu inancı ölmeden önce yaşatır

  62. black boy

    guzeldı sonu daha guzeldı ızlenebılır…

  63. .....

    gerçekten olmak yada olmamak.. inançlarımızın ne kadarı dogru olabılır bunu bi düşünün “şeyh uçmaz muritleri uçurur” inanmak bize yalnızca yalnız kalmamamızı saglar… ve yıne yalnızca bununla kalır…

  64. hakan kuzey

    hayat şüphelerle dolu ne yazık ki.allah-u teale bizi son nefesimii werirken şüpheye düşürmesin.

  65. mahmut

    saçma sapan bi film kesinlikle vakit kaybı.

  66. murtaza

    @Ali Bozdemir
    kafani iyice karistirmis bu film alicim. inanc bir ihtiyactan doguyor sana göre, bu kismen dogru. ne var ki günümüzde inanmak yerine bilmek gecerli olan akcedir. inanc, beyin yikama, aklin ve mantigin devreden cikrailarak, korkunun hakim oldugu bir psikoloji icersinde ancak mümkün olan, asympotik bir algilam bicimidir. Film, manuplasyona acik insanlarin nasil bir yaprak gibi rüzgarlarda savruldugunu iyi göstermekte. kuskuculugu hic bir zaman elden ve beyinden birakmamak gerekir..

  67. Gültekin

    felsefenin sınırı yoktur. Eğer siz kurduğunuz olguları realitelerle ama sadece sizin istediğiniz yönde gelişen realitelere dayandırırsanız elbette kabullendirirsiniz. Düşünün sınırlarını istediğiniz boyuta getirebileceğiniz bir fikir… Tamamen kabuller.. eğer şüpheci bir yaklaşımla hayata bakarsanız bu gerçekten çok sıkıcı olurdu. İnsanlar birşeye inanmak zorundadır. Ki bu insanoğlunun yaratılışında vardır. Gerçek olan bir şey varki oda insan düşünmesi için vardır. film sadece bir odada oysa bilim kurgu dediğimizde akla ilk gelen gördüklerimizden tamamen varklı şeyler olmasını ummamız. Peki Jhon OLDMAN gerçektende 14bin yıl yaşamış olabilir mi :) İlginç olan şu ki yönetmen dinin ne olduğunu bilmiyor. Tarihin saptırılmış olması mümkündür peki o zaman neye inanmamız gerek ? Yani her an bir mucize görmemiz gerekecekse birşeyleri kabul etmemiz için o zaman aklın ne önemi varki..

  68. a...k....

    süper bir film muhteşemdi kesinlikle izlenmelki

  69. FırsTTURK

    Gerçekten iyi bir film izlerken can sıkılmıyor ve nasıl gecdgını anlamıyorsunuz.O konusuyor sızse hayal edıyorsunuz muhtesem..xd

  70. comof

    süper arkadaslar bayagıdır böle keyif veren bir film izlememistim 8.9/10

  71. bekir

    bence biz hayatın sadece yalanlarını görüyoruz”!
    bence gecek …filmi izlerken kaybettiyimiz zamanın gerceyi. filmi tekrar baştan izleyebiliriz ama kaybetiyimiz amanı tekrar başa alamayız ….
    zamanı kaybetsekte yinede filmin gerceyi bize zaman söyleyecek….
    (:bazı kişiler gerceklerini yaşarken. biz ise onların yalanlarını yaşamak zorrunda kalıyoruz:)

  72. k.kalkan

    film değil adeta tiyatro. kaybedecek vaktiniz varsa izleyin.

  73. can taner

    ateizmin çıkmazı ve çırdırtıcı boşlugu insanı bu tarz senaryo yazmaya itiyor anlaya biliyorum. bence zaman kaybı

  74. ahmet

    izledigim en iyi bilim kurgu filmiydi..

  75. serkan

    daha farklı bekliyordum tiyatro gibi bişey enteresandı
    ama pek beğenmedim

  76. hakan

    arkadaşlar aklınız varsa izlemeyin çok sıkıcı bir film aynı zamanda saçma izlemek gibi bir hataya düşmeyin

  77. mehmet

    Film gerçekten değişik güzeldi.ama şunu söylemek isterim bu filmi kurgu yapabilecek kadar zeki bi insan sanırım hiç bişeye inanmayan yada şüpelenen kişilikte biri. genede tebrikler

  78. Ceyhun

    Film kotu demek yalnish olur. Ama senaryonun ateizmi asiladigi gerceginide gormemek aptallik olur. Bir ateis Allahin var olusunu red ede bilecek kadar kendini akilli sanirken evrenin pozitiv enerji tarafindan yaratilib yoneltildiyini kabul edecek kadar da sersem birisine denir. Neden kendinize bir soru vermiyorsunuz ateistler bu pozitiv enerji dediyiniz nasilda yokdan var ola bilir? Yokdan var olmak icinde bir Ilahi bir guc gerekdir oda sizin akliniz alamadigi Allahu taladir.. Size Ilm ve Iyi Dusunub Analiz yapmaniz icin verilen zamandan iyi yararlanin .. cunku gecen her saniye gecdir sana ait deyildir sana ait olan yasadigin saniyedir… unutma

  79. turan

    aklınızın almadığı bir çok şey var zaten.yumurta kadar beynimizle ancak ve ancak evrende bir noktayım diyebilirmiyiz.ateist dediğimiz insanlarda kendilerine soru sormadan allahın varlığını bilirler zaten.ya inancını tasdik edersin yada inkar edersin.ya bir dine mensup olursun yada değil. bu da kağıt üzerinde.film kurgu açısından mükemmel ama, bir ateist te aynı şeyi anlatabilir gerçekte.filmin ana temasına söylenecek çokşey var zaten.

  80. ceyefar

    adam 14 bin yaşında elinde hiç kanıt yok ne resim ne diplomalar sadece beyin fırtınası var yok ben isayım yok zart yok zurt odanın içinde başlayıp odanın içinde biten saçma bir film kurguya gelince filmin kurgusu güzel fakat saçma bir düşüncenin kısır çocuğu bence…

  81. deomeo

    hEy…Harika muhteşem,bilimkurgu dediler bende ilk başta görsel bişe bekledim,ama sonradan gerek olmadıgını farkettim,beyin tırtınası sevenlere için bir numara,ben 2 kere izledim ard arda

  82. gürbüz

    arkadaşlar filmi sonuna kadar pür dikkat izledim film sürükleyici;ama bunu çoğu yerde fark ettim film de o kadar tezatlar var ki,akıllı bir insan bu tezatları hemen farkeder adam güya hz.isa(a.s)yaw tamam böyle bir film yaptın belki hristiyanları kendi dinine çekmek istedin ki kendi dinleri yok zaten bari iyice gözden geçirseydiniz bu tezatlıkları hz.isayla ilgili her şeyi yanlış söylediler.:hz.isa yaşasaydı 14000 yaşında olmazdı,o tam tersine güneşin doğduğu yerlere değil battığı yerlere göç ederdi,hiç evlenmemiştir zevcesi olmadığından hiç çocuğuda yoktur,ve çarmaha hiç gerilmemiştir,yani daha neler neler adam başta normal bir şekilde anlatıyor 14000 yaşında olduğunu birdenbire nerden estiyse hz. isa (a.s)olduğunu iddia ediyor film sürükleyici ama keşke şu tezatlara da dikkat etselerdi bir de hz. isa(a.s)resmen hakaret etmişler ve çok büyük saygısızlık etmişler.daha allahın olduğuna inanmıyor be adam nasıl o zaman hz. isa olduğunu söylüyorsun film yapıyorsunuz ama bunlar önemli ve püf noktalar dikkatli ve profesyonel izleyiciler için puan kaybettirir.

  83. yalçın

    BU FİLME KÖTÜ DİYEN FİLMDEN ANLAMIYOR DERİM,BOŞ VERİN ORDAKİ DİNİ AÇILIMLARI,SENARYO,İŞLENEN KONU,ANLATIMI ETKİLİYİCİ VE BAĞLIYICI.PUUAN VERİYORUM KENDİ DALINDA 9/10.

  84. nevermind

    film konusu ile gayet ilginç bzileri inanılmz zihinsel karmaşa ve teorilerle aklın sınırlarını zorluyor bunu izlemek istiyorsanız evrensel teorilerle alakalı bazı bilgileri okuduğunuzda filmden daha etkilenirsiniz örneğin bir teori kuantum fiziğinde laplace (simon pierre laplace)gerçekten zamanla alakalı bazı bilgilere erişeceksin,z ve inanamayacaksınz

  85. mayk

    gerçekten çok etkilendim harika bir bilim kurgu.

  86. mayk

    gürbüz bu arada filmi birkez daha izlemeni tavsiye ederim çok yanliş düşünüyorsun adam bikere hz. isa olarak başlamadı ondan çok çok önce vardı adam buddha dan bahsediyor buddha öldükden sonra hz isa macerası başlıyor..

  87. bulent altııntas

    ataizm saçmalağının bazılarını ne kadar büyük şüphelere düşürdüğünü görüyorum. Allah kimseyi şüpheye düşürmesin

  88. murat

    oncelıkle flım superdı emegınıze saglık surukleyıcı bır konusu var ama ınsanı hen dusunduruyor hemde mumkunlerde bırakıyor munkun olan dedıysen hz ısayı anlatım degılde rabbım ınsana bu kadar yasama munkum kılmısmıdır acaba dıye dusunduruyor ama yıdede suruklıyecıydı ama sunuda dıyeyım hz ısa yı anlatırken daha soyledıgı her soz yanlıs

  89. ByALpeR

    Kurguyu Tam Anlamıyla Yaşamak İsteyen Herkes İçin Kaçırılmayacak Bir Film…Konusu Bizim Dinimiz Açısından Tabii ki de Kabullenemez Ama Kurguyu Yaşamak Anlamında Evet Yaşatıyor….

  90. kingnothing

    FİLM=3
    Yönetmenin filmi işleyişi=2
    Senaryo-kurgu=8
    Oyunculuk=3
    Aslında filmin gerçekten çok güzel bi konusu olmasına rağmen (sanırım bütçesizlik yada becerisizlik den kaynaklanan) inanılmaz kötü işlenmiş bi film. konular ve olaylar eksik kalmış belkide görsel olarak canlandırılabilirdi bazı bölümler…

  91. doğan

    öncelikle amerikan filmlerinin çoğu gbi kendi inandıkları yansıtıp etkilemek ve ya başka mlletlerin inçlarının sömürüldüğü filmlerden biriydi.10 kişilik bir oyucu kadrosuyla sadece bir ev ve yolda geçiyordu.ama asıl önemli olan bu insanların özellikle neden dnden bahsetiğiydi neden kendi tarihi(iç savaş keşifler vb)değilde neden din konusu bu kdr ağır işlendi bnce asıl sorulması gereken soru bu!

  92. ist34

    filmin kurgusu cidden güzel ama söylendiği gibi ateizmin propagandalığını yapıyo bu film kurgu yönünden her ne kadar mükemmelse manevi yönden o denli iğrenç her nasıl ki bir iğne dahi kendiliğinden olmuyorsa koskoca evrenin bu denli mükemmel varoluşu kendiliğinden olmaz bir yaratıcı elbet var olmadığına inanmak ne denli bir ahmaklıktır bir parça düşünenler bunu anlayacaktır…

  93. AKR

    beyler bayanlar; filmin konusu burda çok güzel bi sohbetede yol açmış… bu filmde insan beyninin ne denli inanılmaz kurgular içinde olabileceğininde kanıtı. ancak filmin dayanağı bir insanın 14 bin yaşında olması üzerine kurulmuş… ve bunun da eminim her insan tarafından kabul edilmiş bir imkansızlık olduğunuda biliyorsunuzdur. şu kadarını söyliyim islam dini kuran ile desteklenmiştir; ve bu dine inanmayanlar için: ”hiç okudunuzmu?”… yaratıcı bile islam dininin kabul edilmesi için kurana güvenmiş. tamam olmadığını savunabilirsiniz ancak siz o herşeye kuşkuyla yaklaşanlar buna niçin yaklaşmıyorsunuz, sadece araştırın ve okuyun…

  94. arsenlupen75

    film sıradan bir da vinci kurgusundan öte bişi değil hristiyanlık inancındaki kurgu hatalarını kullanmak son zamanlard pek moda oldu,birde hz. isa nın doğumundan 29-30 yaşına kadarki dönemi bilirsiniz hristiyanlıkta kayıp yıllar olarak adlandırılır bu dönem hakkında hiçbir bilgi elde yoktur ancak yakın zamanda bir rus araştırmacı hindistan ve tibette isanın isminin geçtiği ve orda budist rahiplerden eğitim aldığını hatta bununla ilgili birtakım belgeler bulduğunu söyleyerek bunu kitaplaştırdı bu filmde burdan yola çıkarak elinden geldiğince hristiyanlık inancını sorgulamaya kalkmıştır ne yazıkki günümüz hristiyanlığı insanın inanç ihtiyacının kendi kast larının elinde oyuncak olduğu bir din haline geldi,aslındaki bozulma yüzünden yeniden kurgulanmış bunun içinde pagan öğelerden oldukça yararlanmış hatta bu yüzden tanrının resimleştirilmesi adına bir tanrı isa tasviri yapılıp putlaşması sağlanmıştır,bu kurgu hataları en sonunda hristiyan ateistler!! in dikkatini çekti ve bunun üzerine yazmaya başladılar unutmayın ateizm genellikle hristiyan egemen topraklardan çıkış yapmış ve yükselmiş bir inanç biçimidir ve bir çeşit felsefedir.bu felsefenin önünü açan ne yazıkki özellikle katolik hristiyanlık olmuştur IQ seviyesi ortalamanın biraz üstünde bir adama bir insanı tanrı olarak yutturamazsınız hristiyanlığın bu çelişkisi ne yazıkki birçok akıllı adamın inançsızlığa kaymasına sebep olmuştur,bu tür kurgular genelde hristiyanlık ve çok azda olsa yahudilikten örneklemeler yapıp islama hiç bulaşmamaktadır ,evet insan inanmak zorunda olan bir yaratık,ateizmin ve psikoanalizmin en güçlü dayanğıda budur dinlerin insanın inanca olan ihtiyacından doğduğunu ve yüce bir yaratıcı olmadığını tüm kurguların insan beyninden kaynaklandığını hatta her insanın kendi tanrısı olacağını söyleyebilecek kadar ileri gidebilmişlerdir.son dönem felsefecileri bu konu yüzünden bölünmüş durumda.herkese felsefe okumasını tavsiye ederim okurken nasıl mükemmel bir dine sahip olduğumuzu daha iyi anlayacak ve inançsızlığa islamın her yönüyle nasıl cevap olabildiğine şaşıracaksınız.
    lütfen her filmede şahane mükemmel en iyi film deme alışkanlığımızdanda lütfen vazgeçelim sıradan bir konu sıradan cevaplar mükemmel kurgulanmış felan değil benim puanım 6 yı geçmez
    saygılar

  95. burak

    tek kelımeyle inanilmaz!!!

  96. YLnZLKPYLsLmz

    sadece saçmalık ve fiyasko kesinlikle izlemeyin. İyi diyen yorumlara aldanmayın. vakit kaybı. izledigim en dandik filimlerden biriydi.anlamak veye zeka ile alakalı degil ,böyle bi sacmalıgın film olması başlı başıa fiyasko

  97. gökhan

    ataist bi flim gerçekten dayanaksız bi çok saf arkadaşızı yanlış yönlendiricek spekulasyondan reklam yapma adına yapılmış bi flim

  98. hüssin

    son derece harika bir film .

  99. Necati

    gerçekten mükemmel elinize sağlık.işin güzel tarafı ne biliyomusunuz? yerdeki gökteki ve inanmayan ateistler dahi farkında olmadan Yaradanını sürekli olarak zikrediyor fakat bunun farkında değiller.inanıp inanmamakta herkes serbest bunu KURAN söylüyor. inanırsan mükafatın var inanmazsan senin için içinde ebedi kalacağın … istediğin gibi yaşa… özgürsün… ????

  100. zülfikar

    süper bir filmdi.film izlerken inançlarımıza ters düşüyor diye bakmamak lazım.sonuçta eğer inancımız güçlüyse filmin konusu ne olursa olsun bizi etkileyemez…kesinlikle izlenmesi gereken filmlerin başında yer alıyor.

  101. bark

    Yorumları okuyunca inanılmaz bişey bekledim :) ama tamamen saçma bi kurgu ve okadar basitki, bunu anlayarak izleyin diyen diyenlerede şaşıyorum.millet aptal değil bukadar anlaşılmıcak bi film olsun. zaman kaybıdır tek kelimeyle. inanç olgusunu tamamen ortadan kaldırmaya çalışan sadece bilim ötesi yok diyen aMA kendi bilisel gerçekle çelişkide olan (14 bin yıl yaşadığını söyleyen ve buna inana bi kitle :))) senaryo..

  102. Suat Metin

    @Ali Bozdemir
    Ali Özdemir;
    Bu filmde hristiyanlık ve diğer dinler tamamen yok sayılıp,insanların kendi uydurdugu hayat biçimi ve inanış olarak lans etmektedir.
    Bırakın Geçmişi,günümüz yaşantısında bile Allah’ın mucizeleri heryerde göze batarken,bilimin ve insanoglunun açıklayamayacagi,mantıgın açıklamayacağı mucizeler varken ve bu mucizenin nerden geldiği mucizenin bi kısmında Allah’ın varlığı Kanıtlanırken,Nasıl Olurda siz üstü kapalı bir şekilde bu filmin konusunu desteklersiniz ?
    Desteklemek içinde aistien nin bir sözünü ortaya atarsınız,sanki o sözü bu filmin konusu ile alakalı veya allahın varlığı ile alakalı söylemiş gibi.
    Ayrıca Sunu Belirtmek isterimki;Allah’ın Varlığı Bir Ön yargı Değil,Aksine insanın doğasında olan bir istek,arzu,sevgidir.
    Allah’ın Varlığına Okadar Geçmişteki Olaylardan Kanıt Bulamıyorsanız Bana şunu söyleyin.

    12.kattan Başının üstüne düşen 1.5 Yaşındaki Cocugun Sadece Kafasında 3 dikişlik bir yarılmayla Sapa Sağlam Durusunun,Mantık Ve Bilimsel Açıklamasını Yapın.Yapamıyorsanız Yapabilcek Bir Bilimadamı Veya Mantık Teorisyeni Bulun,Yada Varmıdır Onu Düsünün.
    İnsan Oğlu Hep Gördüğüne İnanir,Gördüğünü Begenip Sevmeyi Ögrenir yaşam boyunca.Önemli Olan Görmeden Sevebilmek,Önemli Olan Görmeden Varlığını Hissetmek.
    Cehennemde Ateş Yoktur,Kişi Öldüğünde Kendi Ateşini Yanında Götürür.
    Ateşiniz Fazla İse Bugunden itibaren iyi düşünün.

  103. gölge

    iyi bir film,film içinde bahsedilen dönemler ve konular geyet iyi doğru oturtulmuş.kurgulanma gayet iyi anlatım akıcı ve etkileyici.izlediğim iyi filmler listesine girdi.

  104. Gölge

    gayet iyi kurgulanmış.izlediğim iyi filmler listesine girdi.

  105. mustafa anıl yılmaz

    süper bir film hayran kaldım doğrusu ..

  106. süper

    bazıları inan konusuna takılmış ama hala ayetlerle hadislerle alakalı konuşuyolar filme göre adam zaten bir din yaratmaya uraşmamış ki sadece budadan öğrendiğim güzel şeyleri göç edip kendini kaybetmiş insanlara anlatmaya çalıştım diyor yani hristiyanlar inançlarına göre ilk isayı yakıp sonra ilahlaştırmadılarmı:D sadece kitaplarda okuduklarınızdan başka ne biliyorsunuz benim söylediğim şu söz bile sade kitaplarda yazan

  107. Onur

    iyidi be abi, kendi içinde entelektüel yolculuklar yapanlara iyi gelebilir, siyaset felsefesinde master yaparken ev arkadaşlarıyla buna benzer diyaloglar, hayaller kurardık. Üniversite arkadaşlarım aklıma geldi. Metafizik, tarih, felsefe, antik-yunan, psikanaliz, gençlik, hayaller, kuramlar… ya şimdi maaş, mesai, pazartesi, raporlar, araba, insan özlüyor be moruk…

  108. ahmet

    masrafsız mükemmel senaryo harika bir başyapıt ancak dikkatli izleyin temeliniz sarsılabilir kemerinizi bağlayın derim …

  109. serkan

    filim gerçekten izleme keyfi açısından mükemmel neye inanırsan inan ve inanma ki bu da bir tür inanmaktır filime ne kadar kızarsan kız bitmeden bırakamıyorsun kendine bağlıyıcılığı inanılmaz gerçekten.Ama izleyeceksen eyer önce otur ve düşün inancın ne kadar sağlam diye çünkü izledikten sonra kafanfa tonlarca acaba mümkünmülerle kalıyorsun neyseki ben kafamdaki sorulara cevab vermeyi uzun yıllar önce inanarak buldum filim hayat temellerinizi yerinden sarsa bilir kendi açımdan filmi özetlemem gerekirse beyin egzersizi yapan bir oda dolusu bilim adamı düşünün işte filim benim için bu…

  110. Ekrem

    Yorumları Okuyunca İzlemekten Vazgeçtim :)

  111. abdullah

    Ekrem :
    Yorumları Okuyunca İzlemekten Vazgeçtim :)

    aynen bende :)

  112. Prometheus

    Bazıların inançlarını paçavraya çevirse de kötülenemeyecek bir film. Müziklerde cuk oturmuş. hayatımda seyrettiğim en iyi bir kaç filmden birisi(Belki binlerce film izledim)

    Saygılarımla…

  113. mehmet nabi

    Yorumların arasındaki ortak özellik özellikle inançlı olduğunu söyleyenlerde müthiş bir korku ve tedirginlik hissettim. Acaba inandıklarımız bir peri masalı mı diye ? Size tavsiyem sorgulayın, beynininzi kullanın. İnanın ama bilinçli olun. Bir diğer tavsiyem de Dinler tarihini okuyun. Büyük benzerlikler, ifadeler, yaşayışlar hep aynı. Nakille değil akılla yaklaşın herşeye.

  114. dilek

    varoluş kavramı uzun zamandır tartışılan bi konu, bunun üzerine sayısız teori geliştirilmiştir. bu filmde bunların toplamını anlatıyo. dinler ve bilim her zaman çatışmış. ama dünyada görünen dünya kadar görünmeyen bi dünya olduğunu da artık zamanımızda çok iyi biliyoruz. yani sadece gören gözden ibaret değil cevremizdeki dünya. dinde bahsedilende gözle görmediğimiz dünyadır zaten. bu tip olguları algılayabilmemiz için çok çok okumak ve özümsemek lazım. sadece din değil. her konuda

  115. ddd

    hristiyanlığı dolayısıyla müslümanlığı inkar eden ateistlerin yaptığı film bile denemez bi olay yok çünkü sade bi odada geçiyo boktan bişey yani….

  116. zeyno baran

    ben ateıstım.bu durumdandanda cok mennunum.ordaki tezler hepsi doğru.bi şeyler okudukca zaten bu gerceklerle tanışıyosun.DİN toplumları bıır arada tutan bi dinamik buda bir gercek AMA ÖBÜR tarah korkusu nede hapıs cezası ınsanları korkutmuyo.coğu insan cehennem korkusu yüzünden saldırganlaşmıyo ve ya ilkelliığını bastırıyo..din lazım olan bı öğe.o kadar ilkelizki..hiç olmazsa saldırganlığımızı bastırıyoruz..

  117. şafak

    @Suat Metin

    Peki sorarım sana o çoucuğu da oradan düşren tanrı değil miydi ?

  118. umut

    Basit bütceli sıkıcı sayılabilecek bi film… Vaktiniz bolsa izleyin.

  119. baran

    bence din parmak şıklatılan sürede inanılan bir olgu değil bunu yok etmeye çalışmak için daha fazlası gerekir eğer bu filme inanıp inancını sorguluyorsan bilinç altında bastırmaya çalıştığın yada sorgulamaya korktuğun düşünceleri yaşıyorsun demektir. FİLMİ İZLEYİN AMA BUNUN BİR FİLM OLDUĞUNU UNUTMAYIN.

  120. şahin

    baran kardeşime katılıyorum en dogru yorumu yapmış öncelikle sana sonrada site yonetimi tşk çok akıcı ve gizem dolu bir sohbetti kurgulama ve senoryo muhteşem çok sevdim mukemmeldi iyi seyirler

  121. UVEYS

    tamamen saçmalık, o kadar basit ve adi bir senaryo ki vakit kabetmekten başka birşey değil, adamlar otuduğu yerden tarih yazıyorlar!

  122. kadir

    budist düşüncesinin doğru olduğunu ima eden bir film. hrıstiyanlığın temelinin budizm olduğunu iddia ediyor. Allah ve tanrı inancının doğru olmadığını anlatıyor. İmanı ve dini bilgisi güçlü olmayan kişilerin izlerken dikkatli olmasını, fikirlerinde sorgulayacakları düşüncelerin kendisini dininden çıkarabileceğini unutmamalı. Tabi umurundaysa…

  123. bayram

    valla seven sever kardes ama konusmadan baska hıc bır sey yok olan ustu bır sey yok bırısı mılletın kafasını bulan dırıyor okadar bek tavsıye etmem