Üçkağıtçılar Matchstick Men film izle
IMDb: 7.3 Tr. Dublaj + Tr. Altyazılı HD
IMDB Puanı:7.4/10Yapım:2003 ~ ABDTür:Dram, Komedi, SuçYönetmen:Ridley ScottSenaryo:Ted Griffin, Nicholas GriffinYapımcı:Ridley Scott, Ted Griffin, Steve Starkey, Jack RapkeGörüntü Yönetmeni:John MathiesonMüzik:Hans Zimmer, Geoff ZanelliFilmin Websitesi:matchstickmenmovie.warnerbros.comSüre:1 saat 54 dkGösterim Tarihi: 28 Kasım 2003 (Türkiye)Frank ve Roy profesyonel soygunculardır ve bu işte çok zeki çözümler üreterek iyi paralar kazanıyorlardır. Fakat günün birinde Roy'un kızı ortaya çıkacaktır ve babasının parasına ortak olacaktır. Frank o aralar ortalıktan kaybolmuştur. Roy kızı ile güzel zamanlar geçirmekte ve herşeyi onun üzerine yapmaktadır. Başrolde Nicolas Cage'i görüyoruz. Bakalım usta oyuncu bu role ne kadar yakışmış.
×

Sorun Bildir

(sadece moderasyon tarafından görünecektir)

Video açılmıyor
Altyazı senkron sorunu
Ses ve ağız hareketleri uyumsuz
Diğer

Lütfen sayfada karşılaştığınız sorunları yazın.
Sorun giderildiğinde size belirttiğiniz e-posta adresinden geri dönüş yapılacaktır.

Facebook Yorum

Son Yorumlar

Spoiler Ekle

  1. staplis

    filmin sonunu getirebilene, tek kelimeyle mükemmel

  2. Üm1t

    Filim oldukca iii tafsiye ederim :))))

  3. mvltcgn

    cok guzel film . izleyim mutlaka

  4. baha

    aıle ıle ızlenılcek cınsten cok hareketın bulunmadıgı ama bos bır zamanınızda ızleyebılecegınız bır fılm oyunculuk sıper ama o 7.4 ne ıcın onu anlamıs degılım . paylasım ıcın tesekkur ederım .

  5. merih

    130 dk iyi geçti sizede iyi seyirler

  6. hemşin idman yurdu

    Bu filmi ilk çıktığında izlemiştim.
    Güzel film izlenmesi gereken filmlerden.
    Son olarak sabreden filmden müthiş keyif alır.
    İyi seyirler…

  7. deepFear

    filmi birçok kez izlememe rağmen tekrar izledim. SÜper bir film tavsiye ederim :D

  8. ramazan

    SÜPER HEYECANLI BİR FİLM HERKEZE TAVSİYE EDERİM :)

  9. mimar30

    superdiiii… kesinlikleee… ama sabretmek lazım sonuna kadar…

  10. ilker

    yok böyle bi film çok eski ama süper ötesi bi film ımbd 7.4 puan vermiş cok az bu filme en az 9 veririm

  11. emirhan

    beğendim güzel vakit gecirebilirsiniz. tşkler

  12. mesut 1981

    flim 10 numara mutlaka izleyin

  13. AZRA

    FİLM ÇOK EYLENCELİ ZATEN NİCOLAS CAGE HER TÜRLÜ BEGENİYORUM AMA HER PART YARIM LÜTFEN İLGİLENİRMİSİNİZ BUNUN TAMAMINI SEYRETMEK İSTYORUM

  14. BUNU İZLEDİM

    kesinlikle izlenmesi gereken bir film çok keyif alacaksınız

  15. Yiğit

    Uzun Zamandır Bu Kadar Guzel BiR Film ızledıgımı hatırlamıyorum sonunda bırseyler tahmın etmıstım zaten cok ii bir filmdii bu fılmı ızlememıs olup da yorumumu okuyor ıse Mutlaka ızlemelı pızzanın bır dılımı eksık kalır bunu ızlemez ısenız :) ÖyLe iŞTe…

  16. merve

    Yiğit :
    Uzun Zamandır Bu Kadar Guzel BiR Film ızledıgımı hatırlamıyorum sonunda bırseyler tahmın etmıstım zaten cok ii bir filmdii bu fılmı ızlememıs olup da yorumumu okuyor ıse Mutlaka ızlemelı pızzanın bır dılımı eksık kalır bunu ızlemez ısenız :) ÖyLe iŞTe…

    Yorumuna guvenıp ızledım ve ıyı kı senı dınlemısım gecerkden ızlemeyen var ıse pızzanın bır dılımı eksık kalır sevgili yiğitin dedigi gibi :)

  17. pöfs

    FİLMİN SONU ARZALI LÜTFEN DÜZELTN

  18. cüneyt

    yaklaşık bi senedir filmlerini izliyorum ama son bi kaç haftadırlı hep filmleriniz yarıda kesiliyo bilmem haberiniz varmı

  19. efe

    güzel bi filim izlenmeye değer….

  20. ali kemal düzenli

    ellerınıze saglık cok saolun emekcıye saygı tessekkurlerrrr

  21. salih

    bu filmi başka yorumları okumadan izleyin mutlaka arşivlik…

  22. erayinmanlar

    film çok güzeldi ben beğendim izlemenizi tavsiye ederim teşekkürler…

  23. oOTheDarkOo

    Nicolas Cage diyorum başka birşey demiyorum… Güzel film izleyin… Sonunda şaşıracaksınız :D… iyi seyirler

  24. pehlivan

    Gerçekten mükemmel bir film.. Nicolas Cağe’in oyunu on üzerinden on numara.. Tüm diğer oyuncularıyla, senaryosu, kurgusu ve akışı ile kusursuz.. Seyredecek olanların çıkaracağı ilginç dersler de var filmde.. Kesinlikle kaçırmayın, paylaşım için teşekkürler..

  25. ali

    güzel bi filmdi emeği geçen arkadaşlara tşkkür ederim

  26. serhat

    muhteşem bir film kesinlikle izleyin…

  27. Akif

    bu film cok güzel yıllar önce izlemistim kesinlikle izlemelisiniz.

  28. ByYakuza

    Film gerçekten güzeldi.Zaman kaybı değil tavsiye ediyorum.Zaten nicolos cage gibi biri oynamış çok da iyi rol yapmış 10 üzerinden 8 veriyorum….

  29. generall

    film muhteşem arkadaşlar kesinlikle izlemenizi öneriyorum inanın son zamanlar da izlediğim en ii film diyebilirim teşekkürler..

  30. ada

    harika bir film

  31. mustafa

    güzel film ama holywoodun en iyi oyuncusuna bu film yakışmamış… emeğe saygı tşkler

  32. pırıl

    kaliteli bir filmdi gerçekten çok beğendim emeği geçen arkadaşlara teşekkürler

  33. byka

    kimse sonsuza dek dolandıramaz :))

  34. Murat

    Filmin başından itibaren angela’nın kızı olmadığını tahmin etmiştim tahminimde yanıltmayan bir film oldu çok beyendim filmi nicolas cage hangi rolde oynarsa oynasın yakışıyor bu filmdede ustalığını göstermiş imdb biraz acımasızlık yapmış bence 8 in üzerinde bir puan almalıydı bu film.

  35. thunderbolt

    tadından yenmeyecek bir film:)

  36. f.yusuf

    Nicolas cage var sa yeter daha yoruma gerek yok …

  37. edip

    Harika ötesi bi film .. kaçırmayınn ..özellikle sonlara doru dumur ediyo olaylar insanı

  38. tarık

    çok süpermiş valla seyredeğer güzel film emeğe sayğı nikılıs keyş

  39. ayşin

    Nıcolas Cage e yakışan bi film olmuş,izlenmeli

  40. ibrahim

    güzel film , bu adamın her filmi güzel…

  41. harun

    güzel film zaten bu adamın oynadıgı filmlerin hicbirinin kötü oldugunu görmemiştim.

  42. ibrahim

    güzel film erkkeze izlemesini isterim izleyenler memlun kalcaktır

  43. umut

    orta seyirde.)

  44. mehmet

    bu adamın fılm lerıne hastayım gene super bır fılım ne desem bos :D manyak bı fılım sahsen super

  45. genckaptan

    çok değişik ve güzel bir film.

  46. pecado

    sıkılmadan izleyeceğiniz bir film ama çok da eğlencelimi derseniz değil.kendi türünde daha eğlencelifilmlerde var yanlız nicolas cage inde oynadığını unutmamak gerek

  47. bayjin

    süper ötesi müthiş film gerçekten bana güvenin

  48. aktif

    ÇOK HOŞ BİR FİLM.. İZLEYİN…

  49. erkush

    baştan sona mükemmel bir film

  50. özgür

    harika bir filmdi.Başlangıç biraz sıkar gibi oldu ama sonra güzelleşti.Ama sonunu tahmin etmiştim filmin.Mutlaka izleyin.

  51. nuran

    gerçekten on numara bi film herkeze şiddetle tavsiye ederim..

  52. hilal

    çok güzel bi filmdi sıkılmadan izledim tavsiye ederim

  53. serkan

    bu adamın kötü filmi var mı ki ? :)
    emeği geçenlere tşk…

  54. Ayberk

    3 günde bitirdiğim film.

  55. rıfat

    güzel seneryo. nicolas cage yine ne kadar usta olduğunu göstermiş. bu adamın oynayamayacağı rol yok gerçekten.

  56. serdar

    filim çok güzel hem sürükleyici hemde gilimin sonunda insanı şaşırtıyor…

  57. temas

    nicolas cage bu adam film nasıl oynanır diye ders vermeli

  58. ugur

    cok güzel bir film kesinlikle tavsiye ederim

  59. Selin

    Harika bir film komedi tulfanı herkezin izlemesini tavsiye ederim

  60. ismail

    Film harika sonu bence daha farklı bitmeliydi….

  61. HaKaN35

    Güzel İzlenebilecek Bir Film İnsanda Hos Duygular Bırakıyo…Paylasım İcin Tskrler

  62. ergulistan

    guzeldi..

  63. sedat

    bence on numara kaçırmayın ..

  64. mesudaydnn

    izlemeyenler izlesin izlemiş olanlar bir kez daha izlesin hem de izlememiş olanlara da izletsin
    nasrettin hoca misali :)

  65. ali

    Çok güzel kesinnikle tavsiye ederim.

  66. bülbül

    ya ben anlamadım ? o_0

    haha sonunda hepsi kazığı yiyo aslında firenkte encılada dümbük çıkıo. niklıs sadıcıma aha ılıı böle girio bide böle = <(o)))

    bide böle @.@ bide en son
    —–_—– ha bide ^__________________^ bide en son ';..;' aahhaha

  67. bülbül

    sanki bana girmedi

  68. gereksz

    saçma Son.

  69. gökhan

    idare eder bi flim ama güzelde de denmez benım görüsüm

  70. ümit

    Nicolas cage’den beklerdim ki frank’den paraları geri almasını ama güzel bir film emeği geçen herkese teşekkür ederim basarınızın devamını dilerim.

  71. farukkkkkkk

    çok güzel bir film izlene bilir iyi seyirler….

  72. adem

    Film güzel ben nasıl güzel diyebilirim bu fılm dolandırıcıları sevımlı gosterıyor kaldıkı aile yapıları cok kotu 14 yasındakı kızı erkek arkadasıyla yaptıgı belden asaggı ıslerı anlatıyor sozum on amal babasıda dınlememeye calısıyor… ey mal adam ındırsene tokadı kırsana ayagını bak bakalım nasıl adam oluyor, ama babasıda onun gıbı hayasız bu yuzden bu tur fılımler sadece bızım gıbı aıle duzenı olan musluman toplumuna ters… kaldıkı uc kagatcılar ıyı adamlar olarak lanse dılmemelı

  73. volkan

    Nicolas Cage’nin bütün filmleri harika bütün filmlerini izleyebilecek vakti olanlara öneririm başka next olmak üzere harika filmleri bulunmaktadır.

  74. tuncay

    bu adam on numara emegi gecenlere tesekkurler

  75. UĞUR

    cage zaten süper film de izlenir

  76. mert

    tşk

  77. cafi

    çok güzeldddddddddddddddiiiiiiiiii

  78. ahmet

    bölümler yarısında bozuk bir iki bölüm yarısından sonra dolmuyo son bölüm sadece 1 dakkası doluyo film güzel ama izlemek zor

  79. ahmet

    film tutkunu olupta bu filmi izleyemeden göçenlere bol bol rahmet diliyorum

  80. ozkn

    film guzel, finali idare eder.vakit geçirmek için birebir………….

  81. isimsiz

    çok güzel bir film kesinlikle zaman kaybı değil . izlemeyenler sonradan çok pişman olabilir.yanlız filmin türü komedi yazılmış ama değil. sıkılmadan izlenebilir.
    yanlız bazı partlar çok yavaş doluyor…

  82. selen

    adam temizlik hastası

  83. elena

    filimden etkilendim çok acayip filim izlemenize tafsiye ederim.

  84. waffenSS

    keyif ile izlenilecek klasik bir nicolas cage filmi 10/8

  85. murat

    bence paradan fazlası aldığı geri..

  86. ramazan

    Güzel film. Tesekkurler.

  87. Onur

    Tek birşey söylemek istiyorum sadece film hakkında.YOK BÖYLE BİR SENARYO…

  88. xTraunch12

    serkan’a katılıyorum bu adamın kötü filmi varmı ki? *_* nicolas cage ustalıgını göstermiş film güzeldi 10/9 diyesim var:D

  89. Semih

    Bu Filim gercekten Harika son zamnlarda izedigım en iyi Filimlerden biri..

  90. ferhat

    nikolas varsa gerisini düşünme güzel film

  91. john

    Nicolas cage farkı !! Bu adam bir yaşam tarzı !!

  92. buğra

    filme 10 puan ama sonu 7 puan. filmin sonunda büyük bir ustalık sergilenmeliydi bence. büyük oyuna çok sinirlendim. emeği gecenlere cok teşekkür ederim

  93. gabriel

    adam bu isi yapior.. site calisanlarina tesekkurler muthis is yapiorsunuz

  94. pişşşşt

    çok basit bi senaryosu var hemen tahmin edebiliyorsunuz oyunu yorumlara aldanıp izlemeyin boşa zaman kaybı

  95. xxoxx

    nicolas cage herzamanki gibi döktürmüş…senaryo süper.tavsiye ederim..

    dipnot:emeği geçen arkadaşlara teşekkürler…

  96. Kürşat

    Süper Bir Filim Abi :D Herkesin İzlemesi Gerek Yaşam :D

  97. Hakan

    Gerçekten çok ama çok güzel bir fimldi senaryosu muhteşemdi herkese şiddetle tavsiye ederim :)

  98. sinan

    guzel bir filim seyredin derim

  99. kadir

    güzelmiş vaktini ayırmaya deger cage farkı..

  100. Adrian

    Çok abartılcak bi yanı yok ..ama berbatta değil aslında sadece nicolas oldugu için izledim bu filmi…fena değil…tavsiye etmem daha iileri vardır..

  101. mehmet

    güzel film izleyin. film kesinlikle komedi sınıfına girmiyor.filmin sonu güzel ama daha zekice bitirilebilirdi. filmden alınması gereken ders son sahnede. bütün birikimini kaybetti ama kazandıkları kesinlikle bütün o servete değer. güzel bir aile ve hastalığından kurtulmuş mutlu bir insan.

  102. 1ol

    harika süper bence herkes izlemeli:))

  103. hakkıdır

    sayın admin partların hiçbiri açılmıyor,linkler ölmüş.sana zahmet bi el atsana.

  104. admin

    film düzeltilmiştir sorunsuz bir şekilde izleyebilirsiniz. iyi seyirler.